Skocz do zawartości

[niemcy] serwis sigmasport


tenjin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jakiś czas temu zepsuł mi sie licznik BC1606L - po prostu zwariował

stwierdziłem, że nie będe sie urzerał w gościem, od którego kupiłem w Polsce bo wiadomo jak to czasem bywa, zwłaszcza, że kiedy zobaczyłem paragon jaki wysłała mi firma z allegro zobaczyłem rachunek na jedną opone tańsza o 2 złote niż licznik.

stierdziłem, że trzeba dotrzeć do źródła i napisałem mejla do sigmy na ich główny adres mejlowy w cierpiącym tonie opisałem wade licznika i to że nie mogę bez niego żyć :) Strona niemiecka napisała żebym wysłał paczką- tak też zrobiłem.

Fakt jest faktem, żę czekałem dość długo (ok. 2 tygodnie) ale jak na reklamacje wraz z czasem wysyłki uważam, jest ok.

Bardzo miły z drugą stroną, żadnych kombinowańw stylu "pewnie sam pan zepsuł" wymienili na nowy bez gadki.

Dziś dostałem paczkę i uważam, że należy chwalić takie podejście do klienta; co właśnie robie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...