Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Potrzebuję Państwa rady przy zakupie mojego pierwszego e-bike trekkingowego do 10 tys zł. 

Będzie to mój jedyny środek komunikacji, używany przez cały rok, z tym, że na niedużych dystansach (dziennie około 15km).

Ze względu na chory kręgosłup potrzebuję rower amortyzowany, o możliwie wyprostowanej pozycji podczas jazdy. 

Istotna jest też jego waga, ponieważ będzie przechowywany na klatce schodowej (codziennie będę wnosić go kulka schodków do windy).

Poprzednim moim rowerem był Unibike Voyager, więc jestem przyzwyczajona do wnoszenia 18kg.   Przymierzałam się do kilku elektryków o wadze 25kg, jednak fajnie gdyby polecili Państwo coś lżejszego.

(Najlepiej w kolorze khaki)

Wiem, że warto szukać roweru z silnikiem BOSCH.

We wstępnym researchu moją uwagę przykuły:

Rower elektryczny Canondale Mavaro Neo sl1

Rower elektryczny miejski Husqvarna Towner 2 BOSCH 46cm 28'' Nexus FW

Bianchi e-Vertic C-Type 2024

Rower elektryczny Proeco WAVE AN 1.0

 

Edytowane przez Maryyka
Napisano

Dlaczego piszesz, że z uwagi na kręgosłup szukasz roweru z amortyzacją, a przedstawiasz wyłącznie opcje rowerów bez zawieszenia (tyłu) - bo czym bardziej wyprostowana pozycja tym mniej jest istotny widelec.

Napisano (edytowane)

Mogę prosić o przykład roweru elektrycznego w cenie do 10 tys z zawieszeniem na tył?

Chyba, że pytasz o rodzaj mojego schorzenia.

Edytowane przez Maryyka
Napisano (edytowane)
W dniu 2.11.2025 o 15:52, Maryyka napisał:

Potrzebuję Państwa rady przy zakupie mojego pierwszego e-bike trekkingowego do 10 tys zł. 

Ze względu na chory kręgosłup potrzebuję rower amortyzowany, o możliwie wyprostowanej pozycji podczas jazdy. 

Istotna jest też jego waga, ponieważ będzie przechowywany na klatce schodowej (codziennie będę wnosić go kulka schodków do windy).

W tym budżecie nie da się pogodzić tych warunków. Lekki full - czyli poniżej 24 kg, a to też nie jest jakoś bardzo mało - to cena musi się zaczynać od 15k mniej więcej.

Ale - większość dobrych elektryków ma tryb WALK czyli wspomaganie silnikiem. Zawsze tak wyprowadzam swojego po schodach z piwnicy, to naprawdę pomaga, tylko trzeba się nauczyć obciąża tylne koło żeby miało jakąś przyczepność. I naprawdę wtedy ta waga nie ma aż takiego znaczenie. 

Edytowane przez Buber

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...