2marekm Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Kask kupiony w ubiegłym roku, a więc jeszcze na gwarancji, w którym jedno z mocowań uległo uszkodzeniu. Po reklamacji u sprzedawcy, który wysłał kask do hurtownika firmy AMP SOURCE z Częstochowy, otrzymałem taką to kuriozalną odpowiedź. Przypuszczam, że ten "pomocnik magazyniera wybitny ekspert", nawet nie miał odwagi podpisać się z imienia i nazwiska, zdając sobie sprawę, że to co napisał jest totalną bzdurą. "Uszkodzenie mechaniczne produktu", Kask mało użytkowany przez seniora. Nawet nie zauważyłem kiedy powstało uszkodzenie, ponieważ zakładając, niespecjalnie zwracałem uwagę na wnętrze. Przypuszczam, że wada musiała być od początku z powodu niejednorodności materiału w tym miejscu, a potem już się tylko powiększała. Nawet nie wiedziałem, że kupując poprzez Allegro jest coś takiego jak "Allegro Protect". Po zgłoszeniu, Allegro zobowiązało się do zwrotu całej kwoty za uszkodzony kask. Rozliczenia ze sprzedawcą będą już sami załatwiali. Nawet gdyby nie było takiej ochrony, to dla samej zasady i tak bym nie odpuścił, idąc nawet do sądu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.