Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim, mam pytanie dotyczące przedniej piasty kulkowej po serwisie. Po złożeniu zauważyłem, że tarcza hamulcowa ociera o zewnętrzną okładzinę hamulcową. Czy jest możliwość, że takie ocieranie powstało przez złe ustawienie konusów i nakrętek kontrujących podczas serwisu piasty?

Czy niewłaściwe dokręcenie lub regulacja tych elementów może przesunąć piastę na osi i spowodować, że tarcza nie będzie idealnie wycentrowana względem zacisku?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i doświadczenia, bo problem pojawił się właśnie po serwisie i nie wiem, czy to kwestia regulacji piasty, czy może coś innego.

Napisano

Konusy po każdym dokręceniu trochę inaczej się ustawią. W zależności od siły skręcenia piasty jej szerokość też się zmieni. Na konusach są często od zewnątrz wyżłobienia, one za każdym razem wypadają pod innym kątem. Po prostu po serwisie trzeba ustawić na nowo zacisk.

  • +1 pomógł 2
Napisano

Czyli dobrze rozumiem, że jeśli odkręcę konusy po obu stronach i będę chciał ponownie skręcić piastę, to różnica w położeniu osi będzie zależała głównie od tego, z jaką siłą dokręcę nakrętki kontrujące?

Czy są jeszcze inne czynniki, które mogą wpłynąć na ustawienie osi po ponownym skręceniu piasty?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...