Lubaxd Napisano 26 Czerwca Napisano 26 Czerwca Cześć wszystkim, mam pytanie dotyczące przedniej piasty kulkowej po serwisie. Po złożeniu zauważyłem, że tarcza hamulcowa ociera o zewnętrzną okładzinę hamulcową. Czy jest możliwość, że takie ocieranie powstało przez złe ustawienie konusów i nakrętek kontrujących podczas serwisu piasty? Czy niewłaściwe dokręcenie lub regulacja tych elementów może przesunąć piastę na osi i spowodować, że tarcza nie będzie idealnie wycentrowana względem zacisku? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i doświadczenia, bo problem pojawił się właśnie po serwisie i nie wiem, czy to kwestia regulacji piasty, czy może coś innego. Cytuj
KSikorski Napisano 27 Czerwca Napisano 27 Czerwca Konusy po każdym dokręceniu trochę inaczej się ustawią. W zależności od siły skręcenia piasty jej szerokość też się zmieni. Na konusach są często od zewnątrz wyżłobienia, one za każdym razem wypadają pod innym kątem. Po prostu po serwisie trzeba ustawić na nowo zacisk. 2 Cytuj
Lubaxd Napisano 27 Czerwca Autor Napisano 27 Czerwca Czyli dobrze rozumiem, że jeśli odkręcę konusy po obu stronach i będę chciał ponownie skręcić piastę, to różnica w położeniu osi będzie zależała głównie od tego, z jaką siłą dokręcę nakrętki kontrujące? Czy są jeszcze inne czynniki, które mogą wpłynąć na ustawienie osi po ponownym skręceniu piasty? Cytuj
KSikorski Napisano 27 Czerwca Napisano 27 Czerwca Nie wiem jaka to piasta, więc nie wypowiem się wiążąco w kwestii "innych czynników". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.