Olaaaaaa Napisano Wtorek o 06:22 Napisano Wtorek o 06:22 Hej, temat taki: Kupujecie online nowy rower, bateria po krótkim czasie przestaje się ładować - żadne uszkodzenie, ewidentna awaria elektroniki. Odsyłacie do sprzedawcy, ten niby do producenta. Po kilku tygodniach dostajecie baterię ze śladami otwierania i inną (ten sam model, ale bateria inna, starsze numery). Co robicie? Z tego co ja wiem, to w razie uznania reklamacji jest wymiana na nową... Bateria działa, spadek mocy max 5% z tego co zaobserwowałam. Producent HAIBIKE, sprzedawcę pominę. Cytuj
KSikorski Napisano Wtorek o 06:58 Napisano Wtorek o 06:58 Nie ma żadnego obowiązku by wymieniać na nowe. Masz dostać sprawne i zgodne z specyfikacją. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.