szybszy Napisano 20 Marca Udostępnij Napisano 20 Marca (edytowane) Kupiłem niedawno używany model Thron, poprzednik aktualnego Randana. Założenia to: max duże koła; niewielki silnik (kompromis zużycie energii / prędkość / zasięg ) bateria min 520 Wh; silnik w tylnim kole (minimalizacja szybko zużywających się części i tym samym kosztów/czasu na obsługę/naprawy oraz szerokie spektrum ewentualnych modyfikacji), możliwość odblokowania i jazdy po awarii łańcucha. Zapraszam do wymiany spostrzeżeń itp Niebawem jak zrobię więcej kilometrów opiszę (niezależnie bez absolutnie żadnych umów z dystrybutorami) wrażenia, zasięgi itp. Na tą chwilę pytania. na które nie potrafił odpowiedzieć serwis: 1 czy da się: - na stałe wyświetlić wartość procentową naładowania baterii ? Dostępne 6 segmentów jest niedokładne i uniemożliwia eksploatację w pożądanych i zalecanych cyklach 10-90 % - ustawić na stałe jako domyślny tryb 6, aktualnie po każdym wyłącz/włącz trzeba bezsensownie przeklikiwać się 2 może ktoś z Was posiada rozpiskę poszczególnych parametrów menu serwisowego (minimalna fabryczna siła wspomagania tryb ECO jest dla mnie nieco zbyt duża, bardziej potrzebuję energię na podtrzymanie prędkości) Edytowane 20 Marca przez szybszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.