MovemeCrew Napisano 28 Czerwca 2023 Napisano 28 Czerwca 2023 Pytanie głównie do osób pracujących w sklepach rowerowych: Jak wygląda procedura przyjmowania zwrotu towarów marki Bontrager? Czy sprzęt ze zwrotu jest pakowany na miejscu i trafia ponownie na półkę? Moje pytanie wynika z tego, że kupując w dwóch sklepach Treka, trafiłem na oryginalnie zapakowane akcesoria (lampki i sakwy), które nosiły ewidentne ślady użytkowania. Minimalne, ale jednak widać, że ktoś tego już używał na rowerze. Tymczasem kiedy ja przyjechałem do sklepu, by zwrócić siodełko, pani sprzedająca kręciła nosem, że używanego sprzętu nie przyjmują. Kazała przyjechać ponownie, gdy na miejscu będzie właściciel 😛
spidelli Napisano 28 Czerwca 2023 Napisano 28 Czerwca 2023 Dziwne. Wymieniałem 2x siodełko w jednym sklepie, żona raz, w innym. Bez najmniejszego problemu. Siodełka zwracaliśmy w raczej dobrym stanie ale pewnie wprawne oko wylapałoby ślady montażu. Te, które kupowaliśmy wygladały na nieużywane. Ale jestem ciekaw procedury...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.