Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
Napisano

Rower działa bez zarzutu. Sam proces zakupu mógłby przebiegać sprawniej. Z początku zamówiłem rower, ściągneli pieniadze z konta. Na odp. Mailem czemu status się nie zmienia czekalem tydzień a telefonicznie dowiedzialem sie, że zamowiony rower ma jakieś uszkodzenia bo to ostatnia sztuka w tym rozmiarze. Po dalszym kontakcie email zobaczylem te uszkodzenia i zaproponowano mi rekompensate 100% lub rower ze zmniejszoną ceną. Były to ledwo dostrzegalne skazy aluminium. Ostatecznie sprzęt dotarł do mnie bez droppera i siodła o czym zostałem poinformowany w mailu, że technik zapomniał spakować tych elementów i dotarły kilka dni później. A tak to dostawa furgonem z windą pod sam dom, kurier dzwonił do mnie i dostalem chyba 100 euro zniżki. Także miesiac zwłoki ale zniżka była tego warta.

  • 1 rok później...
Napisano

Już dwa razy zamówiłem z tej strony rower napoczątku cannondale habit ht1 a teraz kupiłem cannondale habit lt2 teraz piszę mi że mają 8 dni toboczych więc czekam a wtedy wysyłka i dostawa przeszły gładko tylko z jednym problemem otóż to w Hiszpanii z kąd idą przesyłki było jakieś święto przez to musiałem czekać 3 dni więcej więc podsumowywując strona jest w porządku tylko czasami jest problem z czasem wysyłki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...