Daimos77 Napisano 10 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 Zauważyłem dziś, że przy tym otworku w klmace jest lekkie zapocenie. Wytarłem ale za parę godzin znowu się pojawiło, czy czeka mnie naprawa/wymiana klamki lub jakiś uszczelek? Dodam tylko, że są to nowe hamulce zdjęte z nowego roweru, które przełożyłem do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 Czeka cię redukcja ilości płynu w układzie. Demontujesz koło, wykręcasz śrubę która zamyka port odpowietrznika na zbiorniku wyrównawczym (torx t10). Wsuwasz między klocki np nóż "stołowy" lub cokolwiek innego, płaskiego ale sztywnego i rozpychasz klocki. Alternatywie demontujesz klocki i popychasz same tłoczki do pozycji wyjściowej. Np kluczem imbusowym włożonym w zacisk do środka tłoczka. Sramy często są zalane za dużą ilością płynu lub po jakimś czasie od wyprodukowania puchną im elementy gumowe i płyn nie ma miejsca. Przez otwór w klamce popłynie dot. Żeby nie wypluło go z układu przykryj port np papierowym ręcznikiem. Po rozepchnięciu tłoczków wkręć śrubę, wytrzyj dźwignię z płynu, jest żrący. Jeśli pracujesz bez rękawiczek to dobrze umyj ręce po kontakcie z płynem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daimos77 Napisano 10 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2023 Dzięki bardzo za informację! A już myślałem, że coś nie tak z klamką będzie 😄 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.