Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Problem jest taki ,że gdy amor zostanie gwałtownie ugięty blokuje się ok. przy 4cm skoku  , wydaje wtedy metaliczne stuknięcie , oraz bardzo szybko odbija. Jednak gdy jest wolno naciskany rebound i kompresja działa jak należy i nie ma żadnych strzałów.

Napisano

Jeśli blokuje się 4cm przy skoku  to  na pewno zalewales dolne lagi, a jeśli wykorzystujesz pełen skok no to nadmiar oleju dostał ci się do kartridżu  trzeba zregenerować tłumik tzn. Dać  jeszcze lepsze uszczelnienie, wymiana oleju i odpowietrzyć 

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Aktualizacja tematu: Teraz mam taki problem że sam tłumik pracuje pełnym skokiem jednak nie działa szybki rebound. Amortyzator przy gwałtownym wciśnięciu wręcz wystrzeliwuje. Ale przy wolniejszym ugięciu amorka bardzo ładnie tłumi. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...