Skocz do zawartości

[Mio Cycklo 315 i 505 z NL] jak wgrać polską mapę?


Dariuszp102

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem początkującym rowerzystą. Przywiozłem z Holandii Mio Cyclo 315 i 505. Dzwoniąc na service polski Mio powiedzieli mi, że na 505 nie mogę wgrać polskiej mapy bo to jest nawigacja regionalna (tam jest tylko niemiecka mapa) ale w 315 jest z mapami kilku państw nie było polskiej ale poprzedni właściciel powiedział, że wgrał ale mam problemy z odpaleniem tego. Co mam zrobić.

Pozdrawiam Darek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Mio 315HC kupione w Polsce i one faktycznie mają regiony (europa zachodnia lub środkowo wschodnia). Na necie praktycznie zero info o wgrywaniu nieoficjalnego softu, jedyne skrawki info jakie udało mi się znaleźć to:

Cytat

Potrzebma jest pełna kopia polskiej wersji z urzadzenia z tej samej serii np 3 czy 5 czy innej znaczy np 305 315 czy 310. potem trzeba zrobic kopie swojego systemu. nastepnie modyfikujemy plik device.xml wgrywamy na swoje mio pelna kopie pl potem wgrywamy zmodyfikowany plik device. 

jedno co to po takiej operacji nie mozemy podpinac mio do cyclo agent poniewac nadpisze przy podlaczeniu zmieniony plik. korzystamy jedynie z synchronizacji a nie z aktualizacji. 

kazdy robi to na wlasna odpowiedzialność poniewaz taka operacja nie posiada wykupionej licencji z urzadzeniem.

Ale ktoś inny pisał:

Cytat

Kopie tu nic nie dadzą. Region jest ustalany za pomocą PINu i jego zmiana jest możliwa tylko i wyłącznie przy reflashu. Urządzenia seri 3xx/5xx nie są już wspierane przez producenta. Najnowsze mapy są z 2018. 

Mnie wkurzyło to że jakieś 2 lata po zakupie Mio przestało je wspierać i nie robiło już aktualizacji map. Potem wybrałem się na wycieczkę na cały dzień nowo powstałymi ścieżkami rowerowymi w okolicach Czorsztyna i nawigacja gubiła się non stop nie mogąc się odnaleźć (pokazywała np że jadę środkiem jeziora).