Skocz do zawartości

[do 4500 zl] Kross


Rekomendowane odpowiedzi

Użytkuję od prawie 2 lat Kross Venom. Czas zmienić na coś lepszego plus wydaje mi się że wybrałem za dużą ramę.

Biorę pod uwagę model Vento 3.0 i 4.0. Co mnie bardzie przekonuje do 4.0 to przede wszystkim już hamulce tarczowe plus w standardzie opony 28 mm.

3.0 to jednak cena ok 1300 zł niższa ..

Venom wybrałem w rozmiarze 21'' L. I tutaj też prośba o poradę od Was jaki rozmiar wybrać dla 174 cm wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Co mnie bardzie przekonuje do 4.0 to przede wszystkim już hamulce tarczowe plus w standardzie opony 28 mm.

Mechaniczne hamulce na małych tarczach 140, które hamują tak samo jak pierwsze z brzegu szczęki i opony za 45 złotych do wyrzucenia już na starcie bo ani nie trzymają się drogi ani nie są szczególnie odporne na przebicia a do tego zużywają się w zastraszającym tempie. Dodaj do tego od razu owijkę bo oryginalna to jakiś śmiech, równie dobrze mogli kierownicę taśmą izolacyjną owinąć. Zostaje też kwestia napędu 52-36 i 12-28 nie każdy uciągnie, dla mnie np. na okołokrakowskie warunki za twardo

Cytat

3.0 to jednak cena ok 1300 zł niższa ..

Ale też niższa grupa. Opony i owijka tak samo do śmietnika.

Cytat

Venom wybrałem w rozmiarze 21'' L. I tutaj też prośba o poradę od Was jaki rozmiar wybrać dla 174 cm wzrostu.

W obydwu przypadkach S

 

Jeśli ma być nowy za taką kasę to osobiście postawiłbym na https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-edr-af-105/_/R-p-305449

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 na każdą szosową obręcz założysz

Opony to szeroki temat, jedne szybkie inne bardziej odporne, powiedzmy, że za 150/sztuka i w górę wszystko jest już bardzo dobre

Internet ma taką cechę, że znajdziesz w nim potwierdzenie każdej tezy jaką tylko postawisz. Chcesz złe opinie o krossie? Proszę bardzo. Chcesz wypowiedz, że golf w dieslu to sportowe auto? Bez problemu. Rower to prosta konstrukcja i większość komponentów stosują wszyscy producenci. "Kross" to w sumie tylko rama i to klepana zapewne w fabryce gianta albo meridy. A rama w tanim rowerze to po prostu kilka zespawanych ze sobą rurek, nie ma tam nic co można zepsuć, niezależnie od producenta. 

Reacto to zupełnie inny rower niż te krossy. Typowa wyścigówka z bardzo agresywną pozycją, opona 28 raczej się nie zmieści. Osobiście bym tego nie kupił bo robienie alu ramy w takim kształcie to głupota, żadnych korzyści a waga kosmicznie duża. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...