Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Rowertour.comopinia NEGATYWNA

 

Dnia 9 kwietnia składam zamówienie na:

  • Schwalbe Racing Ralph 29 x 2.25 DC Opona zwijana 29er
  • Rubena Zestaw wentyli do kół bezdętkowych UST Tubeless
  • Finish Line Cross Country Smar 120ml

Jako, ze opona była niedostępna, tuż przed zamówieniem, zadzwoniłem i dowiedziałem się, że opona będzie 20 kwietnia, co też wpisałem w uwagach do zamówienia.

Dnia 13 kwietnia wysyłam maila, żeby upewnić się czy Racing Ralph będzie na czas. Odpowiedzi nie otrzymuję.

Mija 20 kwietnia, opony potrzebuję na już, bo 23 kwietnia wieczorem jadę w Polskę rowerem. Kupuję oponę, jaką akurat mają na stanie u konkurencji.

Dnia 24 kwietnia dostaję powiadomienie, że towar gotowy do odbioru.

Dnia 28 kwietnia z samego rana jadę odebrać wentyle i olej oraz poprosić o skorzystanie z prawa do zwrotu towaru (opon), którym sklep szczyci się na swojej głównej stronie. I tu zaczyna się problem …

 

Pan wydający towar, stanowczo stwierdził, że albo biorę całe zamówienie, albo nic nie dostanę. Próbowałem najpierw wyjaśnić, że zależało mi na terminowości zamówienia i nie mogłem czekać w nieskończoność na oponę, która miała być do 20 kwietnia. Zapytanie o potwierdzenie dostępności na czas wysłałem. Dodatkowo tłumaczenie Panu wydającemu towar, że mam prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, spotkało się z dość bezczelną prośbą o opuszczenie lokalu. Zażenowany i zasmucony opuściłem więc lokal, bo nie mam w zwyczaju dyskutować z kimś, kto najwyraźniej nie ma na to ochoty.

 

rowertour.com w regulaminie sklepu ma zapis:

VII. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: rowertour.com ul. Pułaskiego 45 85-619 Bydgoszcz

 

Panowie z rowertour.com, jeśli to czytacie to proszę zastanówcie się głęboko nad swoim podejściem do klientów, bo jeden niezadowolony klient to utrata 10 potencjalnych nowych klientów. Brak empatii w stosunku do klienta i zupełny brak odpowiedzialności za terminowość zamówienia nie wróżą wam stabilnego rozwoju. Na bezczelność i wypraszanie klientów bez wysłuchania ich racji nie wytłumaczenia. Proszę zapoznajcie się też z „Ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów”, poczytajcie o "Etyce i savoir-vivre w biznesie" i popatrzcie, jak konkurencja potrafi zadbać o klienta.

Edytowane przez rambolbambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem Twojego rozgoryczenia. Zamówienie składało się z trzech rzeczy, Ty rezygnując z niego chciałeś zrezygnować tylko z jednej rzeczy a nie z całego zamówienia wiec odwoływanie się do ich regulaminu jest trochę chybione.

Zachowanie jednak sklepu jest zgodne z ich regulaminem ale czy byłby to dla nich problem gdyby przyjęli zwrot tylko opon, nie sądzę.

Edytowane przez marrik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu bardziej chodzi o podejście do samego klienta. Według prawa mógłbym zamówić i 50 różnych rzeczy, odstąpić od umowy i zwrócić jedną zbyteczną rzecz. Nie ma podstaw do anulowania całego zamówienia.

Czy to rzeczywiście taki problem dla sklepu wziąć dwa towary i mi je po prostu sprzedać zamiast za karę nie sprzedać mi niczego?

 

Moje rozgoryczenie nie wynika jednak z faktu, że ostatecznie nic u nich nie miałem możliwości kupić, ale samego stanowiska Pana wydającego towar, który powinien chociaż wysłuchać zdanie klienta. Rozważyć, że skoro przedłużyła się realizacja zamówienia to nie jest ani sklepu, ani klienta wina i można wypracować kompromis. Ja po prostu zostałem wyproszony. To, w jaki sposób Pan wydający towar to zrobił, świadczy tylko o jego wychowaniu i najwyraźniej niezdolności do pracy w relacjach z klientem.

 

Dziwi mnie fakt, że takie podejście do klienta cały czas występuje, zwłaszcza w Bydgoszczy, gdzie rowertour.com ma naprawdę dużą konkurencję, bo w promieniu kilku kilometrów są trzy podobnej wielkości internetowe sklepy rowerowe. Nigdy wcześniej mi się taka rzecz nie zdarzyła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iceled.pl - NEGATYW

 

Sklep wydmuszka. Zamawiałem u nich opony rowerowe. Na email przyszło potwierdzenie zamówienia. Po kilku dniach wybrałem się po odbiór. Zdziwiony sprzedawca oznajmił mi, że sklep internetowy to tylko "reklama", a tak w ogóle to czemu do nich wcześniej nie zadzwoniłem...

 

bike-like.pl - NEGATYW

 

Zamówienie złożone. W mailu zwrotnym napisano, że skontaktują się w ciągu 24 godzin, żeby potwierdzić zamówienie. Po tygodniu wciąż zero odzewu. Podany na stronie numer telefonu nie istnieje. Najprawdopodobniej sklep zawiesił działalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

endurastore.pl POZYTYW

 

Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą. Zamówienie złożone przez maila i potwierdzone telefonicznie. Zgodnie z oferta z maila "znajdź taniej a zaoferujemy lepszą cenę" udało mi się uzyskać rabat ok. 10 zł na produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep rowerek.pl Pozytyw (ogólnie).

Potwierdzają złożenie zamówienia, jego wysyłkę. Czas dostarczenia zgodny z informacja podaną przez sklep. Jedyna rzecz do której można się doczepić to, że wszystko otrzymałem zawinięte w folię bąbelkową i stretch zamiast w paczce.

Edytowane przez yhootek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sbike.pl - POZYTYW 

centrumrowerowe.pl - POZYTYW

sklep-presto.pl - POZYTYW

 

Każdy ze sklepów wywiązał się z każdego mojego zamówienia, raz czekałem dłużej na zamówienie, ale to z braku towaru na stanie gdzie byłem o tym informowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: BIKESTACJA

 

Chciałem kupić u nich buty SPD.

Na stronie pokazują, że dostępne więc pojechałem osobiście.

 

Oczywiście butów nie było na stanie.

W magazynie/sklepie mega bałagan, odsyłano mnie od pracownika do kolejnego i dalej.

W między czasie miałem okazję posłuchać jak odbierają telefony od klientów oczekujących dostawy.

 

Jednym słowem kompletna porażka, komentarze jakich się nasłuchałem nie nadają się do publikacji.

 

Naciągają klientów, pokazując dostępność towaru którego nie mają, a później tłumaczą że problem nie wystąpił z ich winy.

 

Ostrzegam przed tym sklepem, z pewnością zrealizują zamówienie tylko nie możesz być pewien kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

infinitibike.com.pl NEGATYWNY

Nie polecam sklepu internetowego infinitibike. Kontakt był dobry do czasu gdy spytałem co w związku z niedziałającym licznikiem przy manetce przerzutki. Po tym pytaniu kontakt się urwał.

 

infinitibike opinie

infiniti bike opinie

infinitibike.com.pl opinie

Edytowane przez cebula150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centrumrowerowe.pl - opinia  neutralna

 

  Negatywa nie daję bo sklep ma teoretycznie duży(i ciekawy) asortyment i nienajgorsze ceny a na moich 5 zrobionych u nich zamówień 3 pierwsze były bez problemów.. Dlaczego nie pozytyw ? W kwietniu zamówiłem sobie licznik na który mieli dobrą cenę, był  w promocji, do tego kilka drobiazgów by przekroczyć próg od którego jest darmowa wysyłka. Po jakimś czasie dostałem info że niestety liczników brak, mogę sobie wybrać zamiennik 300zł droższy albo wyślą pozostałe przedmioty. Prosiłem o anulowanie zamówienia (kupowałem między innymi podstawkę do tego licznika - bez licznika nic mi ona nie daje) - bez problemu. No ok - zdarza się błąd. Ale teraz znów robiłem zamówienie na kilka przedmiotów, w tym jeden ze statusem "dostępny, wysyłka 5 - 10 dni" Po kilku dniach dostaję majla że przepraszamy ale termin wydłuży się o 7-20 dni roboczych bo nie dostali czegośtam. Również prosiłem o anulowanie bo to dla mnie zbyt długo, zwłaszcza że nie ma pewności czy za 7-20 dni przedmiot ten będzie. Dwa zamówienia pod rząd nieudane, zmarnowany czas na zakupy, oczekiwanie i teraz oczekwianie na zwrot kasy - no nie jestem zadowolony

W komentarzach na portalach z opiniami jest baardzo dużo podobnych opini więc z moich i nie tylko moich doświadczeń z tym sklepem - jeżeli ktoś ma czas i nie jest mu kupowany przedmiot 100% potrzebny - ok ale jeżeli zamawiacie coś co jest Wam koniecznie na jakiś termin potrzebny to nie polecam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: www.axit.cz

 

Ocena: pozytywna

 

Wlaśnie nabyłem ten widelec: http://www.axit.cz/D122488-force_pevna_vidlice_alu_26_ahead_v-brake-.html

 

Jak widać, zniżka 1/3 ceny. Akurat na przesyłkę (500 CZK). Koszt całkowity ok. 220PLN. Płatność PayPal. Gdy tymczasem u polskiegi dystrybutora cena bez przesyłki jest już znacznie wyższa,a do tego ten model widelca wciąż niedostępny. Towar otrzymałem kurierem (przesyłka monitorowana): zakup w czwartek, paczka już w poniedziałek. Dobry kontakt ze sprzedającym (w jęz. ang.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.activia.sgl.pl pozytyw Profesjonalna obsługa szybko dobry kontakt i co najważniejsze rzeczowo, firma zna się na swoim fachu  bo wiedza co  i jak doradzić aby spełniło oczekiwania  w 100% , naprawdę szczerze polecam bo warto było dołożyć parę zł i kupić coś solidnego.

Tak bym kupił coś co niestety było by do wymiany za pól roku... POLECAM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

activia.sgl.pl- Tutaj czapki z głów, założyłem temat o korku do XCR, użytkownik Activia sam odezwał się do mnie z bardzo dobrą ofertą. Przelew zrobiony wczoraj rano a paczka priorytetowa jest już dzisiaj u mnie! Polecam!

 

centrumrowerowe.pl- Tutaj kolejny pozytyw- zamówiłem przerzutkę, okazało się że strzeliłem gafę i potrzebuje inną. Zadzwoniłem, w kilka minut wszystko zostało załatwione a zamówienie zmodyfikowane. Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTBIKE.pl z Torunia

 

POZYTYW - bardzo dobry kontakt + cena. W poniedziałek składałem zamówienie na towar, którego nie mieli w sklepie. Zależało mi na dostawie na dzisiaj ( 03.06.15). Sprzedawca uczciwie poinformował, że zrobią wszystko, ale może być problem. Dzisiaj o 13:00 był kurier z przesyłką :)

 

Gorąco polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...