jelen Napisano 3 Września 2020 Udostępnij Napisano 3 Września 2020 Hej. Kumpel prosił o pomoc. Ma Nexusa z tematu i zaczął mu przeskakiwać łańcuch. Wiadomo, łańcuch do wymiany, ale przy okazji wymienimy też zębatkę w nexusie, bo korzysta od czwartego do 8 biegu tylko. 1-3 za slabe, a brakuje mu mocniejszego kopnięcia. Dlatego zmniejszymy ilość zębów. W tej chwili ma 22T. Widzę możliwość kupna 20T i 18T. Ktoś doradzi czy 20bedzie wystarczającym przeskokiem, czy kupić 18? Z filmów na jutubienwudze, ze wymiana zębatki nie wymaga żadnego "nexusowego" klucza specjalnego. Prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 3 Września 2020 Udostępnij Napisano 3 Września 2020 Prawda - potrzebne tylko "coś" do podważenia pierścienia sprężynowego, który blokuje zębatkę. Niby 2 zęby z tyłu to już sporo, ale jeśli kolega nie używa aż połowy zakresu piasty to myślę, że można zaryzykować 18T. No chyba, że jednak ma tam jakieś podjazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jelen Napisano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2020 Kolega jeździ po płaskim mieście. 18T it is. Dzięki. 3 godziny temu, seraph napisał: "coś" do podważenia pierścienia sprężynowego O to to, ale wg jutuba powinien zejść Od pierwszego podważenia próbówką elektryczną, więc raczej sobie poradzę. Już kupiłem ten zestaw: Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.