jelen Napisano 3 Września 2020 Napisano 3 Września 2020 Hej. Kumpel prosił o pomoc. Ma Nexusa z tematu i zaczął mu przeskakiwać łańcuch. Wiadomo, łańcuch do wymiany, ale przy okazji wymienimy też zębatkę w nexusie, bo korzysta od czwartego do 8 biegu tylko. 1-3 za slabe, a brakuje mu mocniejszego kopnięcia. Dlatego zmniejszymy ilość zębów. W tej chwili ma 22T. Widzę możliwość kupna 20T i 18T. Ktoś doradzi czy 20bedzie wystarczającym przeskokiem, czy kupić 18? Z filmów na jutubienwudze, ze wymiana zębatki nie wymaga żadnego "nexusowego" klucza specjalnego. Prawda to?
seraph Napisano 3 Września 2020 Napisano 3 Września 2020 Prawda - potrzebne tylko "coś" do podważenia pierścienia sprężynowego, który blokuje zębatkę. Niby 2 zęby z tyłu to już sporo, ale jeśli kolega nie używa aż połowy zakresu piasty to myślę, że można zaryzykować 18T. No chyba, że jednak ma tam jakieś podjazdy.
jelen Napisano 3 Września 2020 Autor Napisano 3 Września 2020 Kolega jeździ po płaskim mieście. 18T it is. Dzięki. 3 godziny temu, seraph napisał: "coś" do podważenia pierścienia sprężynowego O to to, ale wg jutuba powinien zejść Od pierwszego podważenia próbówką elektryczną, więc raczej sobie poradzę. Już kupiłem ten zestaw: Klik
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.