MateuszDH Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 Witam, po dlugiej przerwie z rowerem byłem w bikeparku, noi wypożyczyłem kellys'a noid w rozmiarze L. Mam 187cm wzrostu i ten rower byl mi taki "ciut" za mały, nawet kuzyn z którym jeździłem mówił ze ten rower nawet wygląda że jest mi za mały. a chciałbym kupić rower używany do DH (do 8k zł) a na ogłoszeniach są same L-ki , noi nie wiem czy pchać się w L a czy poprostu czekac na cud az znajdzie sie XL ? czy moze to kwestia ustawien kierownicy siodełka itd? niby L-ka jest dla 180-190cm .. co byscie doradzili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszDH Napisano 2 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 bo zdaje sobie sprawe z tego ze np M-ka jednej marki moze byc taka sama jak np L-ka drugiej marki. do tego chcialbym sie zapytać , na co zwrocic uwage przy kupnie roweru w "tych" czasach. wiem ze kola 27,5 , a reszta? np mocowanie kol jakie ośki, jaka glowka ramy? tak zeby czesci byly w miare dobrych cenach a przedewszystkim dlugo dostepne, chodzi mi o taki rower "przyszlosciowy" na oku mam rower Lapierre dh 527 lub scott voltage 710 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 11 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2020 187cm to u niektórych producentów pogranicze L/XL. Ja bym zastanowił się nad czymś takim: https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/enduro-29-fs/dartmoor/blackbird-evo-29-0 Recenzja zeszłorocznej wersji: https://www.1enduro.pl/test-dartmoor-blackbird-evo-29-2019/ Nie jest to pełnokrwista zjazdówka, ale: - Sprzęt jest nowy i na gwarancji. Nie musisz się zastanawiać, co robił z nim poprzedni właściciel i czy rama nie jest na krawędzi pęknięcia. Nie musisz też dokładnie go sprawdzać i na dzień dobry wydawać 500-1000 zł na kompleksowy przegląd/remont. Jedynie, ewentualnie, warto by było zrobić zerowy serwis amortyzatorów, żeby mieć pewność, że nie są suche. - Geometria jest nowoczesna i niewiele odbiega od zjazdówki. - Duże koła trochę kompensują mniejszy skok zawieszenia. - Jest zgodny ze współczesnymi standardami, za wyjątkiem tylnego amortyzatora (rozmiar imperialny zamiast metrycznego). - Jest dostępny w rozmiarze XL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.