Skocz do zawartości

[Do 2200 zł] do jazdy po mieście oraz na wycieczki jednodniowe

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Jestem zielona w temacie rowerów i bardzo bym prosiła o radę doświadczonych osób. Chciałabym kupić rower do jazdy po mieście i na wycieczki poza miasto. Zamierzam też tym rowerem ruszyć na szlak wschodni. Mój budżet to 2200 zł.

Jestem drobną osobą o wzroście 165 cm a moja waga to ok. 50 kg.

Przymierzam się do zakupu roweru Romet Gazela 5 - jego cena to 2200 zł ale nie jestem pewna czy to będzie dobry wybór.  Ponadto znalazłam na portalu aukcyjnym rower, który również przyciągnął moją uwagę i jest nieco tańszy - 28″ KANDS ELITE PRO ALIVIO. Wydaje mi się porównywalny z Rometem i spowodował, że nie wiem na co się zdecydować.

Ponadto oglądałam jeszcze Kross Trans 4.0. Próbnie jeździłam na Romecie i Krosie jednak Kands oglądałam tylko w internecie. Najbardziej wygodny dla mnie był Romet, jednak nigdzie nie mogłam w stacjonarnych sklepach przetestować tego roweru firmy Kands. Myślę, że jakbym nie szukała a kupiła w pierwszym lepszym sklepie to bym wzięła Rometa.

Co z tych dwóch najlepiej wybrać? Chyba że moglibyście coś jeszcze zaproponować ale przejrzałam już większość sklepów z rowerami i nic innego nie przypadło mi do gustu. 

Napisano

W obu linkach są rowery w rozmiarze 19" . To przypadek czy na takim jeździłaś ? Przy twoim wzroście celowałbym raczej w 17" .

Gazela szału nie robi ale da radę . Jeśli na niej było wygodnie to brać . Osobiście nie pakowałbym się w rower 19" ( kands ) bez przymiarki . Co prawda zdjęcie może być mylące ale wygląda że ma wyższy przód niż Gazela . Kands jest też ok kg cięższy ale jest lepszy jeżeli chodzi o osprzęt .

Nie wiem w jakim sklepie oglądałaś Gazelę ale katalogowo powinna kosztować 2149 . Niewielka różnica ale jednak  https://www.romet.pl/Rower,GAZELA_5,10,777,778,15368,2020.html

Tak naprawdę to warto było by dopłacić do Gazeli 7 https://www.romet.pl/Rower,GAZELA_7,10,777,778,15363,2020.html