oxygen35 Napisano 5 Czerwca 2020 Napisano 5 Czerwca 2020 Cześć, szybkie pytanie: Dzisiaj przyszedł mi kask Giro Aligis Mips który ostatnio zamówiłem. Po rozpakowaniu zauważyłem ze po jednej stronie na odcinku około 1 cm widnieje jakaś szparka (niedoklejone/źle dopasowany material?). Generalnie kask dobrze leży na głowie, nie zauważyłem żadnych innych niepokojących śladów, wszystko wyglada na solidne. Moje pytanie, czy z powodu czegoś takiego warto go zwracać i żądać wymiany czy to odpuścić?
Mihau_ Napisano 5 Czerwca 2020 Napisano 5 Czerwca 2020 Zapłaciłeś za kask "ze szparką" czy "bez szparki"? Jaką masz pewność, że przy dzwonie akurat to miejsce nie będzie kluczowe?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.