Skocz do zawartości
  • 0

Który rower ?


Gość GalusAnonimus

Pytanie

Gość GalusAnonimus

Witajcie.

Poszukuję roweru MTB do 2500 zł. ( +/- 300 zł ponieważ biorę na raty).

Rama : 19 / 21

Koła : 27,5/29.

Osprzęt : min. Full Deore , czym wyzej tym lepiej (Full mam na mysli, manetki, piasty, korba, kaseta, itd...)

Na rowerze będę jeździź mniej więcej po równo trasy po nawierzchni prostej oraz teren.

Mam na oku Mustang M7 oraz M8 rocznik 2020.

Który będzie lepszy ? M8 ma lepszy osprzęt ale boję sie ze na długim dystansie zabraknie mi przełozen, natomiast w M7 będzie chyba lepiej.

Jak to jest z tymi kołami? Które beda sie najlepiej spisywac w terenie/trasie ? Do tej pory jezdze na ramie 21,5 oraz kołach 26. W terenie spisuje sie idealnie (troche przy zjazdach gorzej zwlaszcza gruz, korzenie , wyboje bo troche mna telepie xD ), natomiast w trasie brakuje mi przelozen (mam XT 3*9).

 

Bardziej jestem nastawiony na M7 , jak myslicie ? Prosze nie proponowac mi innych modeli rowerow , oraz innych firm poniewaz mam do wyboru:

Mustan M7, M8

Ghost Kato 5,9 (troszke gorszy osprzet niz Romet )

 

Pomożecie w wyborze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłbym Mustanga M8. Najniższe przełożenie 34/51 jest niemal takie same, jak 26/40 z M7. Do tego ma powietrzny amortyzator i lepsze hamulce. Wypada też lepiej od Ghosta. Tak więc jeśli nie jesteś uprzedzony do napędów 1x, to warto wziąć M8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GalusAnonimus
W dniu 16.03.2020 o 16:54, Sk27 napisał:

Wziąłbym Mustanga M8. Najniższe przełożenie 34/51 jest niemal takie same, jak 26/40 z M7. Do tego ma powietrzny amortyzator i lepsze hamulce. Wypada też lepiej od Ghosta. Tak więc jeśli nie jesteś uprzedzony do napędów 1x, to warto wziąć M8.

No tak, ale... czy wystarczy mi tych własnie przełożen w M8 na trasy dłuższe po równym terenie ?  ( trasy 50-100 km ) ??

Bo w m7 mam 2x 11 wiec tych przełożen jest wiecej, natomiast w M8 tylko 1x12, wiec teoretycznie "zaorałbym się" na M8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenie 34/10 w M8 pozwala jechać 42 km/h przy kadencji 90, dla porównania 36/11 w M7 to jest 40 km/h przy kadencji 90, czyli w M8 jest twardsze przełożenie. M7 ma lepsze stopniowanie kasety ze względu na napęd 2x11, ale tak to w 1x12 nie zabraknie Ci przełożeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...