arroyo Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 Potrzebuję wymienić łożyska w kołach kolegi, czy ktoś jest w stanie rozkminić to co za model piast? Wewnątrz osi nie ma slotów na imbus. W sumie wygląda to trochę jak w DT swiss gdzie wystarczy zdjąć nakładane capy z końca osi aby dostać się do łożysk ale nawet wkładając narzędzie w wyżłobienie (widoczne przy tarczy hamulcowej) końcówka nie chce zejść. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 Z jakiego to roweru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 To jest piasta Speca. Najprawdopodobniej brandowany, low-costowy DT Swiss. Powinna mieć ściągane end capy. Spróbuj je ściągnąć robiąc dźwignię z ośki lub czegoś o zbliżonej średnicy (ja np. używałem przedłużki do klucza z grzechotką, pasowała idealnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 No to jeśli to jest piasta speca to znaczy , że to jest to samo co piasta gianta, czyli brandowana formula. Normalnie wykręcasz ośkę i dostajesz się do łożysk. Tylko ostrożnie, bo ośka aluminiowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 30 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 20 minut temu, Poochaty napisał: No to jeśli to jest piasta speca to znaczy , że to jest to samo co piasta gianta, czyli brandowana formula. Normalnie wykręcasz ośkę i dostajesz się do łożysk. Tylko ostrożnie, bo ośka aluminiowa. Właśnie nie ma jak wykręcić ośki bo nie ma tam slota na imbus ani inne klucze. Rower to jakiś chiński karbonowy no-name który kolega kupił używany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 Jest slot na imbus, tylko trzeba mieć odpowiedni imbus. Nie wiem, na jaką oś jest ta piasta bo z tych zdjęć nic nie widać, ale u mnie po wyjęciu piasty z jednej strony mialeś normalnie wejście na imbus, tylko imbus był nietypowy. Jakieś 13 mm czy coś. no i oczywiści wąski klucz do konusów, też nietypowy, żeby zrobić kontrę. Przede wszystkim wyjmij koło z roweru i zrób porządne zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.