host2121 Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 I stało się ... Jestem szczęśliwym posiadaczem SCOTT Spark 950 2019 Maszyna miód. Zawieszenie wybiera każdy najmniejszy dołek i kamień, blokada TwinLock to cud techniki :), rower zwrotny jak mało który ( mój CUBE to żółw ), no i napęd którego tak naprawdę się najbardziej bałem czyli SRAM NX 1x12. 34(50-11) Napęd działa bardzo dokładnie a przełożenia, gdzie miałem obawy, naprawdę stworzony dla mnie. Fakt ostatnia koronka 11 mogła być 10 ale może w przyszłości zmienimy to na GX i będzie git. Na razie wystarcza - frajda nie z tej ziemi. Tylko mam mały problem z ustawieniem sag-u. Nie wiem jakie ciśnienie powinno być w tylnym amortyzatorze przy wadze 82 kg. Dodatkowo moja pompka z decathlon -a to jest porażka przy tylnim zawieszeniu. Po odkręceniu ucieka powietrze z zaworu. Macie jakieś typy dobrych pompek ? Myślałem o tej https://allegro.pl/oferta/pompka-xlc-high-air-pro-pu-h03-do-amortyzator-775-8063199056 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Razem z rowerem powinieneś był dostać trochę dupereli, w tym taki żółty plastik do ustawieniu sagu na damperze. Przynajmniej u mnie w zestawie był, więc domyślam się, że jest to standardowy dodatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
host2121 Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Tak dostałem ale chyba pompka jest felerna i schodzi powietrze przy odkręcaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 Każda tego typu pompka tak ma. Przy odkręcaniu ucieka ci powietrze, które jest pod ciśnieniem w gumowym wężu. Analogicznie przy podłączaniu pompki, z dampera wchodzi powietrze do węża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 11 godzin temu, host2121 napisał: Tylko mam mały problem z ustawieniem sag-u. Nie wiem jakie ciśnienie powinno być w tylnym amortyzatorze przy wadze 82 kg. Na początek ustaw ugięcie wstępne (SAG) na 20% z przodu i z tyłu, w obydwu wypadkach z pozycji siedzącej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.