Skocz do zawartości

[do 14 tys], Trek Slash 8 vs NS Snabb 150 1


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Jestem już na finiszu zakupu i łamię się pomiędzy dwoma modelami :

NS Snabb 150 1 - 2019

Trek Slash 8 - 2019

( 29 cali, skok co najmniej 150, polska dystrybucja-Faktura, już przeanalizowałem Scoot, Marin, Cube, GT, Fuji ...)

Różnica w cenie pomiędzy powyższymi ( już po negocjacjach ) wynosi 1200 zł , o tyle NS jest droższy. 

Osprzęt jest praktycznie taki sam, w NS jest kasta NX , reszta to GX. Kierownica w NS jest z karbonu co jest plusem, jednakże pod kątem kosztowym tańsza kaseta pokrywa się z brakiem karbonowej kierownicy w Slash. 

Wiec mamy różnicy 1200 zł na amortyzacji. 

Damper :

Trek to: RockShox Deluxe RT3, RE:aktiv z Thru Shaft,- Tylko w Trek

NS : Fox Performance Float DPX2 3pos-Adj Evol LV

Widelec: 

Trek to: RockShox Yari RL, DebonAir, tłumienie Motion Control RC

NS: Fox Performance 36 Float Grip,

I tak z jednej strony TREK, jest tak pewny Thur Shaft  że każdy model Slash nawet ten do 40 K ma ten sam damper. Z drugiej strony FOX DPX2 to też dobry damper. Widelec Fox 36 na Gripie pojawia się dopiero w Slash za 24 tys. (model ten ma ramę i koła z karbonu). 

Za 1 tys zł przerobię Yari na Lyrik , sprzedam kier. z Trek dołożę 300 zł i dorwę jakąś z karbonu może nawet tą samą co w NS. 

Pozostaje jeszcze Mino Link w Trek, który tak na marginesie tylko nieznacznie zmienia zawieszenie. 

 

Co radzicie? 

 

 

Napisano

Ja bym jeszcze poważnie rozważył Moona 3.0 2019:

https://www.kross.pl/pl/2019/enduro/moon-3-0

Piasty to 370, nie 350 - błąd w specyfikacji.

Kross miał w przeszłości historie z pękającymi ogniwami zawieszenia i/lub śrubami, ale z drugiej strony tylko Radon Swoop może konkurować z Moonem,, jeśli chodzi o wyposażenie. 

Geo znajdziesz w katalogu: https://www.kross.pl/sites/default/files/download/catalog/2019/kross_katalog2019_pl_net.pdf

 

Warto też rzucić okiem na Fuji Auric LT oraz Specialized Stumpjumper Evo.

Napisano

Kross nie ma hors link w zawieszeniu, natomiast Fuji Auric LT jest na kołach 27.5 cala, cena Speca jest kosmiczna do osprzętu który zapewnia.

Zostanę przy NS. 

 

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...