Skocz do zawartości

[MTB 2500-3000 zl] cos do jazdy bardziej trchnicznej niz scigania

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

nadszedł czas aby otrzeć łzy po skradzionym rowerze, zebrać się w sobie i zakupić nowy.

Szukam mtb do około 2 500 zł, chętnie wydałbym mniej ale w razie potrzeby jestem skłonny nawet dołożyć parę stówek do czegoś wyraźnie lepszego. Nie ukrywam, że planuję wyrwać coś w promocji, aby wycisnąć z tej kwoty jak najwięcej. Stosunek jakości do ceny jest priorytetem.

Jako, że jestem laikiem wolałbym kupić rower nowy ale dopuszczam możliwość zakupu roweru używanego w bardzo dobrym stanie.

Jeżdżę zarówno w mieście jak i w terenie, lasach i na drogach szutrowych. Rower ma jednak lepiej się sprawdzać w lesie, górach, terenie; jazda po mieście odbywa się wyłącznie aby przemieścić się z punktu A do punktu B więc na komforcie jazdy po mieście mi specjalnie nie zależy. Nie ścigam się więc wolę rower, który nada się do jazdy, że tak powiem, technicznej. Lubie zjazdy, podjazdy, zjechsc ze sciezki, korzystac z naturalnych hopek, korzenie, nierownosci itd. Marzy mi sie enduro lub full ale wydaje mi sie ze w cenie do 3 000 zl nie ma co szukac, nawet uzywki.

Wzrost: 181 cm

Waga: 88 kg

Mam na oku Kross Level 6.0 29 2018, Kross Level B6 29 2017, Kelly's Spider 90 29 2018, Romet Mustang M5 29 2019

Wszystkie mogę kupić nowe, w sklepie w podobnych cenach (2 600-2 800 zł).

Wg mojej skromnej wiedzy, najlepszy wydaje mi się być Romet, ale chyba będę zmuszony z niego zrezygnować z uwagi na napęd 1x11 oraz to, że jak dla mnie, jest wyjątkowo paskudny.

Co sądzicie o powyższych propozycjach, może jesteście w stanie zaproponować coś innego?

Napisano