Mvaddib Napisano 25 Stycznia 2019 Napisano 25 Stycznia 2019 Hejo, zainteresowany jestem kupnem szosy 1. https://www.scott.pl/produkt/820/5003/Rower-Addict-20/ 2. https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2019/endurace-cf-7-0.html 3. https://www.rosebikes.pl/rose-team-gf-four-105-2673779 Generalnie osprzętowo są takie same, które byście brali na waszym miejscu? Pozdrawiam.
Mvaddib Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Napisano 25 Stycznia 2019 Godzinę temu, Mvaddib napisał: Hejo, zainteresowany jestem kupnem szosy 1. https://www.scott.pl/produkt/820/5003/Rower-Addict-20/ 2. https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2019/endurace-cf-7-0.html 3. https://www.rosebikes.pl/rose-team-gf-four-105-2673779 Generalnie osprzętowo są takie same, które byście brali na waszym miejscu? Pozdrawiam. Czy są jakieś za i przeciw w poszczególnych modelach? Wszystkie są na takiej samej grupie 105.
Grzeszaldo Napisano 25 Stycznia 2019 Napisano 25 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Mvaddib napisał: Czy są jakieś za i przeciw w poszczególnych modelach? Wszystkie są na takiej samej grupie 105. jeśli ja bym stal przed takim wyborem wybrał bym rower Rose
Mvaddib Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Napisano 25 Stycznia 2019 Czemu tak? Jakieś konkretne powody? Scotta mam na miejscu za 6600zl w rozmiarze.
Chociemir Napisano 25 Stycznia 2019 Napisano 25 Stycznia 2019 Różnice w wyposazeniu tych rowerów są kosmetyczne. Kieruj się geometrią i wybierz ten, który pod tym względem bedzie Tobie bardziej pasować. A jeśli ten parametr jest dla Ciebie nieistotny, kup ten, który się najbardziej podoba, a jesli wszystke podobają Ci się tak samo, rzuć monetą.
Mvaddib Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Napisano 25 Stycznia 2019 Co myślicie o tym czy warto na pierwszą szose brać karbon z tych wyżej czy lepiej może wziąć tańsze alu, Rose pro sl albo canyon endurace Al, też są na full 105 a tańsze sporo i zobaczyć z czym się to je? Posiadam Rag+ ale ciągnie mnie do szosy bardziej niż do MTB.
Chociemir Napisano 25 Stycznia 2019 Napisano 25 Stycznia 2019 Ale co konkretnie chciałbyś "zobaczyć z czym to się je" skoro posiadasz taki rower jak Rag+?
Mvaddib Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Napisano 25 Stycznia 2019 Wydaje mi się że jednak jest mega różnica na szosie a na takim ragu, ale jeśli się mylę to powiedz
paulsen Napisano 26 Stycznia 2019 Napisano 26 Stycznia 2019 Różnica jest. Na szosówce jest szybciej, może mniej wygodnie, ale szybciej. Oczywiście jeździć będzie można tylko po lepszej nawierzchni (bye bye szutry, bezdroża) itd. Dzięki inaczej zestopniowanemu napędowi zmiana przełożeń sprzyja optymalizacji kadencji, szybkości i dostosowania tempa do możliwości kolarza. Rower szosowy zawsze ma w sobie wyścigowe geny, bo do tego został stworzony. Z natury służył/służy do ścigania. Co do atutów naszych rowerów - lekkie i sztywne ramy, dobre koła wraz najlepszymi oponami Conti GP 4000 II oraz możliwość konfiguracji roweru przed zakupem czyli doboru przełożeń, koloru owijki, sztycy, siodełka itd. Karbon lepiej filtruje drobne nierówności, jest lżejszy i sztywniejszy (przy prawidłowo skonstruowanej ramie).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.