Piotrek91tur Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Witam, mam problem z klamkomanetką biegu przedniego otóż gdy wciskam do oporu manetkę zmiany biegu brakuje kilku milimetrów aby przeskoczyła zębatka na kolejny bieg. Ma ktoś z was pomysł co jest z nią nie tak? Dodam że na biegach 1 i 2 wszystko działa poprawnie. Na zdjęciu jest pokazana pozycja zębatki przy maksymalnym wychyleniu manetki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blueforce Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Śruba limitująca na przerzutce nie jest z mocno wkręcona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek91tur Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Chodzi Ci o tą zaznaczoną na czerwono? Powiem Ci że nawet całkowite jej wykręcenie nic nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Przerzutka (ten blaszany element przy przedniej zębatce, co zmienia biegi, no wiesz, przerzuca łańcuch wte i wewte...) ma śruby regulujące wychylenie. Obie są opisane literkami L i H. Śruby z literką L NIE dotykasz, śrubkę z literką H WYKRĘCASZ o MAX PÓŁ obrotu. Na zdjęciu masz manetkę, która NIE MA NIC WSPÓLNEGO z Twoim problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blueforce Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Tak jak napisał kolega wyżej, to co zaznaczyłeś czerwonym okręgiem to śruba regulująca początkowe położenie klamki hamulcowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 2 godziny temu, MMMAAACCC7 napisał: Przerzutka (ten blaszany element przy przedniej zębatce, co zmienia biegi, no wiesz, przerzuca łańcuch wte i wewte...) ma śruby regulujące wychylenie. Obie są opisane literkami L i H. Śruby z literką L NIE dotykasz, śrubkę z literką H WYKRĘCASZ o MAX PÓŁ obrotu. Na zdjęciu masz manetkę, która NIE MA NIC WSPÓLNEGO z Twoim problemem. Tak jak post wyżej, plus minimalne utrudnienie może być w tym, że ( Twój temat o suporcie ) masz za długi suport o 1,5 - 2 mm, co dodatkowo "zmusza" przerzutkę do wychylenia wózka o 1 mm bardziej na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek91tur Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Śrubki L i H są ok podejrzewam że linka jest już za mocno napięta i manetka nie może się ruszyć dalej. Regulacja przy klamkomanetce jest w nią maksymalnie wkręcona. a przy okazji nie mam z czego popuścić linki bo reszta linki za zaciskiem się już odłamała. W tygodniu kupię nową i wymienię. Faktycznie kupię ciut krótszy suport może dodatkowo lżej będą wskakiwać przerzutki. Dzięki za szybkie odpowiedzi w tygodniu dam znać odnośnie zmiany linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Nie, nie wiesz o czym piszesz. W tym przypadku polecam wybrać się do serwisu nim coś zepsujesz.. Skoro biegi 1 i 2 wchodzą dobrze, a na 3 (w domyśle największa koronka) nie chce wrzucić, to WYKRĘĆ O PÓŁ OBROTU ŚRUBĘ H. Czy myślisz że piszemy to Ci na złość, czy mamy do czynienia z troll-tematem?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek91tur Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 3 godziny temu, Piotrek91tur napisał: 3 godziny temu, Piotrek91tur napisał: Śrubki L i H są ok Tak jak powyżej, do tej pory jeździłem na ustawieniu bieg nr 1 druga zębatka bieg nr 2- trzecia zębatka. Po prostu przestawiłem ustawienie o jeden bieg w górę tylko że teraz nie mam najmniejszego przełożenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Nie wydawało Ci sięto na tyle istotne by wspomnieć o tym w pierwszym poście..? Tak, teraz musisz zmienić linkę, wykręcić śrubę L, nie dotykając tym razem śruby H, i wrócić do normalnego używania roweru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek91tur Napisano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2018 Będę miał to na uwadze następnym razem. Linka wymieniona i wszystko działa jak się należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.