Skocz do zawartości

[licznik polar V650] problem z synchronizacją przez telefon


clip7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem tego licznika. Po każdym treningu chcę zgrywać dane do polar flow za pomocą telefonu z bluetooth  i aplikacji polar sync. Niestety po podłączeniu do telefonu działało to na początku z 2-3 razy a potem ciągle - "synchronizacja nie powiodła się". Potem próbowałem z dwoma innymi telefonami i podobny problem. Na początku 2-3 razy ok a potem udaje się 1 na 20 połączeń. Dzwoniłem gdzieś do przedstawicielstwa Polar i pytałem o ten temat. Odpowiedzieli, że znają problem i tyle. Jak widzę rowerzystów, którzy mają ten licznik i pytam jak im działa synchronizacja przez telefon, to z reguły odpowiadają, że robią to przez kabel. Skoro jest opcja bluetooth to po co za każdym razem podłączać kabel? Jak to działa u Was? Dodam, że czytałem jakąś informację od Polara, gdzie było napisane jaka wersja bluetooth musi być i jaki wersja androida. Telefony to raczej spełniały. Licznik kosztował kupę kasy a nie działa jak powinien. Zastanawiam się czy to dotyczy wszystkich liczników. Testowałem na Samsung Galaxy S5, S7 i Xcover4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam to samo. Na samym początku po zakupie tj. około rok temu udawało się jeszcze synchronizować z telefonem (jakiś Samsung Galaxy) ale trwało to tragicznie długo i w końcu z tego zrezygnowałem. Od tego czasu synchronizuję tylko przez kabel. Ciekawostka, że po ostatniej aktualizacji Windows 10, również synchronizacja przez kabel przestała działać :-) Okazało się, że trzeba coś odinstalować i zainstalować ponownie w Windows. Na YT znalazłem coś takiego: https://www.youtube.com/watch?v=CfoCDhZgccI ale u mnie nie pomogło (Xiaomi Redmi 3S).  Na Messengerze Polara można zadawać pytania i nawet szybko odpowiadają ale najczęściej radzą przywrócić ustawienia fabryczne, co oczywiście powoduje utratę zapisanych treningów na urządzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam podobnie, tylko nigdy nie udało mi się zsynchronizować przez telefon, za każdym razem przez kabel. Ale z tym też są problemy, zegarek polar m400 synchronizuje się idealnie, podłączam v650 i  kicha. Czasem pomaga odinstalowanie polarflow i ponowne zainstalowanie. Na starym desktopie z Win1O synchronizuje się prawie za każdym razem, na nowym laptopie też z win10 trzeba często instalować ponownie, ogólnie synchronizacja zajmuje za dużo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie coś koło tygodnia temu mnie również dopadły problemy z brakiem synchro V650 z tel. Wcześniej było różnie, ale jakoś działało. V800 synchronizował zawsze OK,  a tu tez mam problem. Nie wiem, czy to przypadkiem nie jakiś problem aktualizacji apki. Taka prosta rzecz, a nie mogą dojść z tym do ładu. Polarze nie idźcie tą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam polara m450 i u mnie jest podobnie, synchronizacja przez bluetooth raz działa raz nie, zazwyczaj pomaga ponowne uruchomienie telefonu i jest ok, telefon to Lg G6. Synchronizacja kablem z komputerem na Win10 działa jak na razie bez problemu. Mam nadzieje że Polar w ramach aktualizacji softu rozwiąże ten problem. Niby restart telefonu przed synchronizacją to nie problem, ale chyba nie o to w tym chodzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...