Skocz do zawartości

[1500-1600zł] rower do ulic Jak i do lasu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Chciałbym kupić rower, którego będę używał do dojazdu do szkoły jak i do jeżdżenia po lesie (czasem możliwe że zabiorę go na obóz rowerowy). Mam na to około 1500zł do max 1600zł. Nie znam się na tym kompletnie oraz nie mam żadnego upatrzonego roweru. Wzrost 158cm lat 14 i waże ok. 40kg. Liczę na szybką pomoc, z góry dziękuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że wyrośniesz na tyle, żeby mieć ramę 17. Nawet na pewno. Możesz już ją wziąć, ale musisz liczyć się z pewnymi ograniczeniami zanim przekroczysz 160 parę. Teraz nie weźmiesz 17 nastki między nogi i postawisz obie stopy cale na ziemi.Możliwe, że lekko na palcach będziesz stał. Przy zsiadaniu z roweru musisz o tym pamiętać. Pewnie tylko rok. Jeśli poradzisz sobie to bierz 17. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, niezły...

 

Wygląda to na firmę Romet wypuszczającą / czyszczącą  magazyny ze stoków/ reanimowanych nowych etc. Tylko jakiś cymbał to prowadzi, ani zdjęć dobrych ani opisu. Np. ( przy innym rowerze ) widelec : amortyzowany. Kaseta : shimano. itp itd. I nic więcej. Powinni pracownika zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w sąsiednim bloku najlepiej ? :)

Uzbrojony w częściową wiedzę "co w trawie piszczy" robisz rundę po sklepach, przymierzasz się  i  wracasz na forum rozwiać wątpliwości - na kilka godzin pewnie ci sklep zarezerwuje...

Sam napisałeś, że opinia "przed szkołą" ma znaczenie - bo dla świadomego rama damska to nie jest żaden obciach, a jak na crossie objeżdżałbyś posiadaczy "wypasionych MTB" to pewnie szczęka by im opadła :)  . Jesteś lekki przecież, więc nie ma sie co obawiac o wytrzymałość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach