Skocz do zawartości

[1500-2500] mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W drugim przypadku - 120mm skoku, koła 26" i taki kąt główki...czarno to widzę w przypadku spotkania z większym korzeniem/kamieniem lub głębszą dziurą. :D

Napisano

TheJW dziękuję za odpowiedź w temacie. Właśnie taka pomoc jest mi potrzebna. Nie znam się dobrze na rowerach, a mam zamiar kupić używany.

Napisano

Woojj  mam teraz takiego corrateca https://www.olx.pl/oferta/rower-corratec-superbow-fun-rock-shox-dart-3-xt-hydraulika-CID767-IDo3SPu.html#8624a14f40 i nie jest dla mnie zbyt wygodny. Mam wrażenie, że jest jakby za ,,krótki'' 

Rozumiem, żeby celować większy rozmiar koła 29, granica to 2500zł

3 godziny temu, TheJW napisał:

W drugim przypadku - 120mm skoku, koła 26" i taki kąt główki...czarno to widzę w przypadku spotkania z większym korzeniem/kamieniem lub głębszą dziurą. :D

Rozumiem, że w grę wchodzi zmiana amortyzatora? Patrząc na ofertę sprzedającego myślę, że nie jest to problem ,,serwis'' 

Z drugiej strony, zastanawiam się czy podzespoły są dobrze podobierane. I chętnie zmieniłbym kierownicę na lekko giętą.

Napisano

Czy to jest pęknięcie? Miejsce w którym to się znajduje to górna rura łącząca się przy siodełku. Miejsce bardzo wrażliwe, dodam że jest to pod lakierem(niewyczuwalne)

5a75ce5ab4e6e_naforum.thumb.jpg.fe54c1c4830cd5d7a113e9c9aae272a1.jpgnaforum.thumb.jpg.1ea4c3c1a78e4572b79295a7040088d4.jpg

Napisano

w drugim zdjęciu nie idzie po całości wg mnie, może to być pęknięcie lakieru. U znajomego po dzwonie było pęknięcie przy główce ramy ale wyczuwalne pod palcami własnie. 

Napisano

Rower zakupiony TREK superfly 5 rozmiar 18,5'  chyba najbardziej odpowiedni do mojej budowy.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam

IMG_0972.jpg

Napisano

No i super. :)

Ile dałeś za niego? Z ciekawości pytam.

Jeżeli tarcze mechanizmu korbowego są aluminiowe, to radzę od razu zacząć jeździć na 3 łańcuchy. U mnie wyciągnięty łańcuch zjadł blat Race Face'a w błyskawicznym tempie...