Skocz do zawartości

[pulsometr] Dobry pulsometr w rozsądnej cenie

Kuba189

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Zamierzam kupić pulsometr, jednak nie mam doświadczenia ponieważ to będzie mój pierwszy :). Przeszukując to forum znalazłem dobre opinie na temat Garmina HRM3:

http://eazymut.pl/208-czujnik-tetna-premium.html?strefaceneo

jednak cena jest dosyć duża i zastanawiam się czy warto przepłacać i czy tańsze urządzenie nie będzie wystarczające. Z tego powodu poszukałem czegoś tańszego, np:

https://www.decathlon.pl/pas-cardio-tekstylny-ant-2-id_8114954.html

Czy jest ktoś w posiadaniu tego pasa GEONAUTE i mógłby wyrazić swoją opinię? Może używacie czegoś innego, godnego polecenia? Zależy mi przede wszystkim na ANT+, stabilnym połączeniu i odczycie (słyszałem o sytuacjach, że odczyt wynosił 170 a po sekundzie 40) oraz żeby stabilnie tkwił na swoim miejscu (bez zsuwania się) :)

Z góry dziękuję za pomoc.

Napisano

A to wrzuciłeś same paski na klatkę, a gdzie wybór modelu samego zegarka?

Miałam wybór do około 750zł/800 między Polar a Garmin. Wybrałam m400 i nie załuję. Wybrałam w połowie ze względu na polar flow dziennik. Użytkowuję w bieganiu, rowerze, (rzadziej basen tu bez hr) a i na codzień też to częsty wybór. Bez problemu łapie sygnał, sporo aplikacji na uaktualnienia przez co działa coraz lepiej. Więc nie wiem jakim budżetem dysponujesz i czego od swojego wyboru będziesz oczekiwał? aha, marka z Deca ma tendencje do rozciągania pasków, dość nadmiernego bo w sumie wszystkie to robią. Pulsometr z ich serii Geonaute z gps jest ogromny na ręce pod nic się mi nie mieścił więc dla mnie odpadał. 

Napisano