Bladziej Napisano 5 Stycznia 2018 Napisano 5 Stycznia 2018 Witam, Posiadam rower kands 700 (wiem, nie jest to szczyt marzeń, ale jeździ). Po zrobieniu około 4000 km przyszedł czas na wymianę napędu (korba, wolnobieg, łańcuch, suport). Jako że w sprawach osprzętu rowerowego jestem trochę zielony, chciałem zwrócić się do was o pomoc w wyborze napędu, takiego, który wytrzyma przynajmniej rok, czyli okolo 7000 - 8000 km, a będzie w umiarkowanej cenie. Rower wykorzystuje w zasadzie wyłącznie do dojazdu do pracy - 15 km w jedną stronę po mieście z jednym, niedługim podjazdem na trasie. Poniżej osprzęt fabryczny zamontowany w rowerze: Wolnobieg: SHIMANO MF-TZ21 Łańcuch: KMC Z-50 Korba: WAŁCZ 28-38-48T Suport: THUN na łożyskach maszynowych Co warto w takiej sytuacji zamontować, by nie szkoda było zimą jeździć, kiedy sól może dostać się tam, gdzie nie powinna?
Tatanka Napisano 5 Stycznia 2018 Napisano 5 Stycznia 2018 Jeśli to pierwsza wymiana w tym rowerze,to jest szansa że korba nie potrzebuje jeszcze wymiany.Wrzuć dokładne fotki blatów/zębów korby.Co do wolnobiegu,to zbytnio nic lepszego nie założysz ze względu na koło,do którego nie założysz kasety.Suport na pewno do wymiany?
dovectra Napisano 5 Stycznia 2018 Napisano 5 Stycznia 2018 wolnobieg najlepszy dostępny https://ctbike.pl/shimano-tourney-mf-hg37-wolnobieg-7-rzedowy-13-28.html a łańcuszek może być kmc x8 reszta zostaje