Skocz do zawartości

[pancerz] jak prowadzić do przerzutki.


Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście radziłbym najpierw sprawdzić jak pancerz ma iść od kierownicy, aby do lewej manetki szedł prawą stroną ramy i na odwrót z prawą manetką. Wówczas przekos przez rame będzie na wysokości tylnego trójkąta. Dodatkowo stwórz zamknięty system pancerzy. Tam, gdzie obecnie idzie sama linka kup końcówki z noskiem i pomiędzy dwoma końcówkami puść cieniutki termo kurcz. Zamknięty system pancerzy szczególnie docenisz po zimie.

Pancerz będzie szedł tylko do jednej manetki prawej, ponieważ napęd będzie 1x 10, jak w takiej sytuacji go poprowadzić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć.

 

Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz szerokiej kierownicy to poprowadzenie tak jak narysowałeś jest dość kiepskim pomysłem. Żeby to jako tako funkcjonowało to pancerz musi być dość krótki, a jak będzie krótki to przy kręceniu kierownicą może go zabraknąć.

 

Puść normalnie dookoła główki i zepnij z przewodem hamulcowym.

Czyli tak jak narysowałem tylko w ostatnim etapie zrobić dłuższy pancerz i pociągnąć go lewa strona główki ramy tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak jak narysowałeś to jest standardowe prowadzenie linki.Nie rozumiem kombinacji

 

Zależy. Jedni puszczają prawą manetkę po prawej stronie a niektórzy prawą manetkę dookoła główki po lewej stronie. Ja jestem zwolennikiem drugiej wersji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerz od prawej manetki po lewej stronie główki do prawej przelotki. Będzie szedł normalnie, równolegle z przewodem hamulcowym.

Zawijaski ogólnie nie są dobra, ale tutaj powinno wyjść dosyć luźno, musisz wypróbować po założeniu kierownicy. Też miałem krzyżować pancerz przerzutki i przewód hamulcowy, bo wtedy jest mniejsze zgięcie, ale jak masz przerzutkę z mocną sprężyną, a 10s słabych chyba nie ma, to nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...