Skocz do zawartości

[Sid dual] Dostępność poszczególnych części


Ychu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Przymierzam się do wymiany amorka i przeglądając oferty trafiłem na sida dual air. Nie wiem z którego jest roku , ale ogólnie wygląda ok. Przed zakupem na pewno zadam kilka pytań sprzedającemu , ale że szukam amora na lata to chciał bym , aby były do niego części. W głównej mierze chodzi mi o slizgi, bo uszczelki wszystkie do rs można dostać. Jak natomiast sprawa wygląda ze slizgami? Trzeba zmieniać całe dolne golenie?

 

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chodzi o SID'a 2003-2008 to:

11.4307.251.000 SID Pilot Judy Bushing Kit (10mm Upr 20mm Lwr)
lub osobno dół/góra
11.4308.661.000 Judy/Pilot/SID Lower Bushing 20mm X 28mm Qty 20
11.4308.660.000 Judy/Pilot/SID Upper Bushing 10mm X 28mm Qty 20
 
Do 2008-2011:
11.4015.490.010 Bushing Kit, 32mm, 2011 SID (32mm - upper 32x15, lower 32x25)
lub osobno dół/góra
11.4015.301.020 Bushing Lower 32mm, Qty 20 - 2011 SID (32mmx25mm)
11.4015.301.030 Bushing Upper 32mm, Qty 20 - 2011 SID (32mmx15mm)
 
Nie lepiej Epixona nowego kupić?
Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie lepiej Epixona nowego kupić?

Nie wiem czy nie lepiej , chyba nie. Powoli już zbliżam się do wieku , gdzie swoje zabawki przerzucę na takie z silnikiem i nie chciał bym już pakować póki co grubej kasy w rower. Miałem w planach kupno raidona nowego , ale z kompletem sterów i kilkoma pierdołami wyszło by mnie to w okolicy 1000 zł , no a że w PL jako praktykant zarabiam na przysłowiowe waciki i ocet to nie bardzo jest z czego taką kwotę zebrać :P Rower pewnie będzie wtedy rzadziej używany , także szukam czegoś dobrego a jednocześnie nie za drogiego. W przyszłości jest plan na składanie nowej maszyny , ale to jak już zacznę zarabiać jak człowiek  :thumbsup: No a obecna rama i tak nie daje możliwości dalszej rozbudowy , także wszystko jest odległe w czasie , ale amor muszę zmienić bo ma takie luzy , że strach jeździć , efektywność żadna bo koło lata przód - tył i strasznie tłucze  :bye2:

 

Swoje te ślizgi kosztują , ale raczej RS wytrzyma bez luzu więcej niż jeden sezon , jak to miało miejsce w dwóch poprzednich uginaczach :P 

 

To co upatrzyłem to raczej przedział 2003-2008 , więc swoje lata ma. W każdym razie może się zdecyduję na niego po kilku pytaniach do sprzedającego.

 

W sumie było by chyba tyle w tym temacie :) Dzięki pomoc :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle co widać wygląda ok , ale tak jak mówię - poproszę sprzedającego o dodatkowe fotki i trochę wypytam. Zobaczymy co z tego będzie , bo nie sztuką jest kupić złom przy używanym widelcu , dodatkowo tak wiekowym.

 

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...