Skocz do zawartości

[słupsk] może ktoś ze słupska lub okolic?


Dimek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 lata później...

jestem z okolic Lęborka, dokładnie Potęgowo.

mieszkam tu pół roku.

studiowałam w Słupsku i wtedy już prowadziłam eksplorację terenów- jednakże to były wieloktorne trasy Słupsk- Ustka=Słupsk.

Słupsk- Rowy- Słupsk.

Słupsk- Potęgowo- Słupsk.\

 

teraz mieszkając w Potęgowie tutaj powiększam rewiry. Planuję wypad do Słowińskiego Parku Narodowego, jazdę po plaży ;) i przepchanie roweru przed ruchome wydmy :)

Gdyby ktoś z moich okolic byłby chętny na wspólny wypad- ja bardzo chętnie.

 

mam 26lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja również ze Słupska. Aktualnie studiuję w Szczecinie, ale za tydzień będę w domu. Lat 20.

 

Po Czołpińskiej Wydmie super się chodzi jak jeszcze temperatura powyżej 25, to na tej pustyni ledwo człowiek idzie. Jeden krok do przodu, dwa do tyłu, bo piasek się usuwa. Ale i tak lubię tam jeździć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybieram się w sobote- o ile pogoda dopisze (a słyszałam, że ma być załamanie pogody;/) z mojej wioski jw- kierunek Łeba. Wpierw kieruję się na Gać i wjeżdzam na szlak- w Gaciach na wschód. Jechał ktoś???

 

raczej będę wracać pociągiem ( o ile w ogole jezdzi, bo nie znalazlam połączenia na stronie) bo bonusowo zabieram dziecia na tyły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybieram się w sobote- o ile pogoda dopisze (a słyszałam, że ma być załamanie pogody;/) z mojej wioski jw- kierunek Łeba. Wpierw kieruję się na Gać i wjeżdzam na szlak- w Gaciach na wschód. Jechał ktoś???

 

raczej będę wracać pociągiem ( o ile w ogole jezdzi, bo nie znalazlam połączenia na stronie) bo bonusowo zabieram dziecia na tyły :)