Skocz do zawartości

[Zabezpieczenie] Dla Orkana 5.0


Fiszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po poleceniu tu na forum roweru zakupiłem Orkana 5.0 sprawuje się mega dobrze, teraz czas na małą przeprowadzkę i potrzebuję zabezpieczenia.

Cena 150zł myślę że będzie wystarczająco.

Czytam oglądam i nie wiem co wybrać. Moglibyście doradzić? 

Łańcuchy jakie mają wady? 
chyba sam element zapinany/kłódka? Bo sam łańcuch powinien być chyba wytrzymały? 

Na + przemawia wygoda użytku i transportu 

 

U-lock  

jakieś minusy prócz transportu i wygody użytkowania? 

Bardzo proszę o porady bo sam nie znam się na tym zupełnie. Jednocześnie rozumiem że żadne zabezpieczenie nie zabezpiecza w 100% ale chcę w miarę spokojnie zostawić rower za 2k przy biedronce/lidlu czy mniej ciekawym miejscu bez palpitacji serca.

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fiszek

dobra jakość i cena przystępna,

 

jeśli porównujemy łańcuch do u-locka"

łańcuch nie ma uchwytu transportowego, jest cięższy, i słabszy ale za to bardo dobry do przypinania w trudno dostępnych miejscach,

u-lock, trudny do przecięcia ze względu na grubość pręta, posiada uchwyt transportowy,  trzeba się nakombinować lub znaleźć odpowiednie miejsce do przypięcia rowery 

jeśli przy marketach znajdują się barierki to nie będzie problemu z zapięciem za pomocą u-locka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też mam orkana 5. Kupiłem Kryptonite https://www.rowertour.com/p/20417/kryptonite-evolution-series-4-std-zapiecie-rowerowe-u-lock?gclid=CjwKCAjw2NvLBRAjEiwAF98GMR5xbLXP-toAIL5Az38Gz4FQtge8lJb5ekJ9K63pTCFx-ohGpeTOVRoCnkIQAvD_BwE

 

Ciężki skubany, mocowanie do d. Chcę sobie dokupić coś małego i lekkiego na szybki wyskok do wiejskiego sklepu jak jadę na przejażdżkę pod miasto, a kloca wożę w plecaku jak coś załatwiam w mieście, albo przy pasku, jak chce zostawić rower na dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach