Skocz do zawartości

[Korba,suport] odpowiedni klucz


stevann

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Najprawdopodobniej lata 90 porównując do zdjęć z google grafika

 

Jeszcze jedno dodatkowe pytanie szybciej będę jeździł na przerzutkach + dodatkowa waga ich, czy lepiej zlikwidować wolno bieg 8 rzędowy i wstawić jedno rzędowy, jak wtedy z przełożeniem ?. Osiągnę lepszą prędkość ?, na takim rowerze.

Napisano

Prędkość zależy od wielkości zębatek. Jeśli dasz takie same , jak ma wolnobieg to prędkość będzie taka sama.

Napisano

Dobra załóżmy, że ostre koło bardziej mi odpowiada to teraz jaką zębatkę zamontować na tył koła na starą piastę (standardowe wymiary) oraz w jakiej cenie owa kosztuje.

 

Łączenie na sztywno to inaczej po prostu założenie łańcucha ?


lub zarzuć nowym kołem z pasującym rozstawem do starego roweru i będzie może większy wybór w zębatkach.

 

Napisano

Ostre koło to napęd bez sprzęgła z tyłu, czyli kiedy obraca się tylne koło to napędza korbę, która cały czas się kręci.

Do tego co masz obecnie zakładasz  wolnobieg 1-rzędowy.

Tyle, że nie będzie to ostre koło.

Napisano

 

 

Prędkość zależy od wielkości zębatek. Jeśli dasz takie same , jak ma wolnobieg to prędkość będzie taka sama.

Ja głupi myślałem, że od prędkości kręcenia korbą.  

 

 

 

Jeszcze jedno dodatkowe pytanie szybciej będę jeździł na przerzutkach + dodatkowa waga ich, czy lepiej zlikwidować wolno bieg 8 rzędowy i wstawić jedno rzędowy, jak wtedy z przełożeniem ?. Osiągnę lepszą prędkość ?, na takim rowerze.

Szybciej będziesz jeździł jak szybciej będziesz pedałował.  

Napisano

Kadencja też , ale gdzieś jest granica. Jak do niej dojdzie to tylko zmiany zębatek pomogą zwiększyć prędkość.

 

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Napisano

 

Tyle, że nie będzie to ostre koło.

Ale jednak bardziej opłaca mi sie ostre kolo bo to stary rower a będzie w całkiem innym wydaniu.

Napisano

Chodziło mi inne wydanie w sensie, jazda przód tyl i prostota budowy oraz lżejszość. A co do jazdy nie jezdzilem, zalezy mi na lekkości i mobilności.Czytałem że bardzo pracują nogi ciągłe pedalowanie jak dla mnie na plus,lubie wysiłek, dobre kardio

Napisano

Z prostotą budowy można się zgodzić.

Lekkości ?

Stary wagant i lekkość ?

Z wagi zejdziesz może kilogram.

Mobilność ?

Pewnie są tacy którym to sprawia przyjemność i śmigają bez problemu,nie neguję tego.

Czasami widzę rowerowych hipsterów i ich problemy na ostrym,czasami aż żal na to patrzeć.

Żeby nie było,próbowałem,nie podeszło.

Napisano

Wiadomo, że nigdy nie będzie super lekki bo stalówka, ale zawsze to troszke cos odchudzi wymątowanie przerzutek, wolnobiegu itp.Myślałem na tył zamontowac wolnobieg jedno rzędowy tak jak w bmx, w tym momencie pedały były by luzne.

Napisano

Zarzucie jakimś kołem na tył oraz większą zębatką zrobię ostre koło a jeśli mi się znudzi lub nie będzie odpowiadać taki rodzaj roweru to wrócę do wersji standardowej ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...