Skocz do zawartości
  • 0

Rower uniwersalny do miasta i lasu


Gość Marcin

Pytanie

Gość Marcin

Witam

 

Planuję kupić rower, który nadawałby się do jazdy po mieście, ale też po lesie. Jednym słowem uniwersalny sprzęt,
który nie byłby za ciężki do miejskich wojaży po dróżkach rowerowych, ale też się nie połamał gdy będę miał ochotę
pojeździć trochę szybciej po lesie. Prawdopodobnie w gre będzie wchodził MTB, bałbym się chyba crossa kupować.
skoro chce też czasami wyjechać do lasu ... Mam wzrost 176cm, więc z tego co wypatrzyłem, rozmiar ramy  dobry dla mnie to 19',
Co do kół fajnie gdyby były 27,5. 29 chyba będą dla mnie za duże, a 26 za małe ..
Budżet to 1200zł ( chyba, że będzie naprawdę warto to nadciągne do 1400zł )
Dodam tylko, że nie jestem żadnym profesjonalistą :)
 
Znalazłem kilka ciekawych wg mnie rowerów:
 
 
Ten mi się bardzo podoba, tylko mam wrażenie, że ma strasznie grube koła i może być
za cięzki do miasta, ale spełnia chyba wszytkie moje wymagania. ( cena katologowa 1600zł na stronie producenta )
 
 
 
Chyba podobny do tego monteria, trochę mniejsza rama no i droższy - który będzie lepszy ?
 
 
Myślałem jeszcze o KROSSach np ten:
 
 
Sam kiedyś miałem krossa hexagona i nigdy nie narzekałem ...
 
 
Zaciekawił mnie jeszcze jeden kands ( prawdopodobnie przez cenę ), ale boję się, że nie
będzie się nadawał do jazdy po lesie, brak amortyzatorów i chyba za cieńkie opony.
 
 
 
 
Co myślicie o tych rowerach ? Polecicie coś innego ? Monteria to dobra firma ??
Dzięki za wszelką pomoc :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Rama 19" (zwłaszcza w przypadku MTB innego niż 26" może być za duża, a i w crossowych bezpieczniejsza byłaby 17-18 - ale to głównie zależy jaką masz nogę)

 

Na nic co ma 3x7 nie zwracaj uwagi, jak się zdecydujesz na MTB to się nie dziw, że opony będą szerokie - bo "ten typ tak ma" :)

 

W twoim budżecie opcje chyba najlepsze na dziś to: