Adik0072 Napisano 19 Maja 2017 Udostępnij Napisano 19 Maja 2017 Witam! Mam takie male pytanko. Dostalem ostatnio rower marki MIG DIRT i okazalo sie ze hamulce sa do wymiany. Pytalem w sklepach i ciezko jest dostac okladziny do tych hamulcow wiec postanowilem kupic nowe. Tarcza 160mm nie mam pojecia jakiej marki. Moje pytanie do was jest nastepujace gdy kupie nowe tarcze hamulcowe wraz z zaciskami to czy wszystko spasuje sie w miejsce starych hamulców? Chodzi mi o sruby zacisku hamulcowego. Pytam poniewaz chcialbym zamowic na internecie a chwilowo przebywam za granica i nie mam jak sie skonsultowac ze sklepem. Z góry dziekuje!! Pozdrawiam!! Dodam jeszcze ze znalazlem takie hamulce: https://www.amazon.de/Fahrrad-Scheibenbremse-Umbau-2xScheiben-2xBremse/dp/B00F3S3W04/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1495229261&sr=8-2&keywords=hamulce+tarczowe+mechaniczne+160+mm Wysle rowniez zdjecia mojego roweru dla pewnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 20 Maja 2017 Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 Chcesz kupić kolejny śmietnik , do którego nie będzie klocków ? Jeśli nie to bierz coś znanego producenta typu tektro , avid , hayes. Jeśli hydraulika też wchodzi w grę to magura mt2 albo wyższy model jak Cię stać . Z mechanicznych to avid bb7 , hayes mx5 , tektro IO. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 20 Maja 2017 Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 Kup najtańszy model hydraulików od Shimano(nawet 315, ale najlepiej 396) lub od Tektoro, będziesz miał gwarancję i dużo lepsze hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik0072 Napisano 20 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 Dziekuje za szybka reakcje na moj temat Z odpowiedzi wnioskuje ze niewazne jakie hamulce kupie (mechaniczne czy hedrauliczne) to sruby sie spasuja tak? I jeszcze jedno trudny jest montaz hamulców hydraulicznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 20 Maja 2017 Udostępnij Napisano 20 Maja 2017 Masz teraz już adapter PM, więc po prostu w ten adapter wkręcasz hamulec. Na 95% będziesz musiał przewody skrócić, trzeba obciąć przewód, założyć od nowa oliwkę i wkręcić w klamkę, jak to zrobisz w miarę ostrożnie to może nawet nie być potrzeby odpowietrzanie klamki, ale najlepiej klamkę odpowietrzyć, co jest banalne. Potrzebniejszy olej mineralny do hamulców + strzykawkę lub lejek dedykowany do tego, wkręcasz w gniazdo odpowietrzania, wlewasz do strzykawki/lejka olej i naciskasz klamkę aż przestaną wydobywać się pęcherzyki powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.