Skocz do zawartości

[Rower MTB za około 2500zł] Kilka pytań przed kupnem.


Syleen

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że to mój pierwszy post, witam wszystkich forumowiczów.

 

Zakładam temat, ponieważ stanąłem przed pewnym problemem. Jako, że od dawna jeżdżę na szosówce muszę poprosić Was o kilka rad. Zgiełk miasta i ruch uliczny zaczął mnie ostatnimi czasy męczyć i postanowiłem poruszać się nieco po mniej przystępnych terenach. Nie znam się w ogóle na rowerach górskich.

 

Mam do dyspozycji około 2500zł. Drobne różnice w jedną bądź w drugą mogę również przemyśleć.

 

Stwierdziłem, że cudów za tą cenę nie mogę spodziewać. Postanowiłem głównie zwrócić uwagę na ramę, która mam nadzieję nie będzie zmieniona ;) Osprzęt wraz ze zużyciem mogę podmienić. 

 

Na chwilę obecną posiadam Gianta 3 z rzędu i jestem zadowolony. Jednak zachorowałem na markę Specialized. Znalazłem w ich ofercie taki rower PITCH COMP 650B

 

Prosiłbym kogoś kto orientuje się w tego typu sprzęcie o radę, czy w porównaniu z rywalami jego osprzęt jest choć konkurencyjny czy płaci się za markę itp.

 

Dodatkowo na co przy wyborze roweru zwracać szczególną uwagę. Niestety w mojej okolicy znajdują się tylko sklepy z mało kompetentną obsługą która pociska takie farmazony, że ostatnio musiałem zdenerwowany wyjść :P Jakiego w tym przedziale cenowym można spodziewać się dobrego sprzętu, jakiego unikać, co jest ważne jeśli chodzi o konstrukcje ramy, jaki rozmiar kół i ramy wybrać. Amortyzatory!?!? Jakie są najlepsze i czego się wystrzegać bo w moich dotychczasowych nie miałem amora :P Za każdą wskazówkę będę bardzo wdzięczny.

 

Dodatkowo powiem, że potrzebuję roweru do spokojnej jazdy (nie mam zamiaru zjeżdżać z gór z prędkościami bliskimi prędkości światła :)). Jazda po korzeniach, "kocich łbach" kamieniach i wszelakich niespodziankach jakie mogą się pojawić i chcieć uprzykrzyć życie. Mam 188 i ważę ponad 90 kg. Jeśli to ma znaczenie. 

 

Dziękuję z góry za każdą pomoc, nawet tą najmniejszą.