Skocz do zawartości

[Opony] 700X40C Cos zamiast Schwalbe Smart Sam


lelusz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, Aktualnie posiadam smart samy (wydaje mi sie, ze 'nowe'). Po prawie 2k km tylna oponka zaczyna domagac sie wymiany.

I zastanawiam sie czy jest cos nad czym warto sie zastanowic.

 

Glownie poruszac bede sie po drogach twardych (asfalt/kostka) powiedzmy, ze bedzie to 80%. 20% to lekki teren.

Biorac pod uwage powyzsze fajnie byloby zlapac oponke z niskim oporem toczenia i zebami po bokach.

 

Przejrzalem stronke schwalbe i ciekawa opcja wydaje sie byc X-one ALlaround, Marathon Cross, Racing Ralph i Rocket Ron.

Napisano

Cześć, dla mnie w terenie rewelacyjne są rocket rony w wersji 33c. Jedziesz jakimś szutrem czy leśna ścieżka ile fabryka daje i wchodzisz w zakrety z maksymalna pewnością. Przy max ciśnieniu 6 bar po asfalcie też idzie calkiem fajnie, ale szybko ją zjada.

Może uznasz mnie za szaleńca, ale ja Ci polecam Continental ultra sport 2 o szerokości 28c. Na szosie idą jak rakiety, w terenie też na nich ostro cisne i o dziwo przyczepność jest bardzo zadowalająca. Pisząc "teren" mam na myśli leśne ubite drogi i szutry.

Ps: jeżeli zdecydujesz się te conti 28c to nie odpowiadam za ewentualne gleby w terenie :-)

Pozdrawiam

 

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Nie polecę :)  bo nie mam żadnej z nich:

ale są jeszcze te  wspomniane powyżej Conti w szerokości 32, ostatnio przeglądałem,

i jeszcze są też seksowne na oko sport kontakt II całe w takim diamenciku po około 100 zł za sztukę, szerokość około 40,...

Trzecia opona jaką znalazłem dla siebie to był speed ride 42... Od szosowego gładzia przez diamencik po grubszy diamencik z boczkami.... trzy opcje do wyboru

w opozycji dla Szwalbiaków...

 

ps na łysych Michelin Dynamic kaliber 28 przelatuje się też przez normalne polne drogi czy ładny las.... Chociaż to opona  dość przebijalna szkiełkami po pewnym przebiegu, ale  coś za coś z drutem a waży około 350 czy 370 g...Mozna wcisnąć opaskę zefala...

Ale potwierdzam że szerszy niż normalna  szosowa opona, gładki slik z niższym ciśnieniem radzi sobie całkiem fajnie i w momentach asfaltowych i mini ofroudowych. Wszystko zależy od terenu najczęstszej jazdy...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...