Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
- - - - -

[INTERSPORT] Problemy po zakupie roweru GIANT TALON 2 LTD


Najlepsza odpowiedź Kamyk14 , 11 kwiecień 2017 - 20:02

Generalnie to na opuszczonej oponie wydaje się ze wszystko jest w porządku dopiero po napompowaniu opona zaczyna się źle układać na feldze.

Na szczęście udało mi się dogadać z przedstawicielem intersportu, przedstawiłem mu wszystkie moje problemy z rowerem tj. Oponu, cieknacy amortyzator i rysy na ramie.

Od jutra ma na mnie czekać nowy rower do odebrania:) Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 12:51

Witam

(Na samym wstępie prosiłbym moderatora o przeniesienie mojego tematu do właściwego działu jeśli dodaję go w niewłaściwym.)

 

W dniu wczorajszym odebrałem rower ze sklepu Intersport w Kielcach - Giant Talon 2 LTD 27.5 2017. Po problemach z poprzednim zamówieniem tj. zamówiłem rower zapłaciłem po czym okazało się że jednak nie mają go w magazynie... Udało mi się zdobyć zniżkę 500zł na w/w rower.

 

Zapowiadało się super ,a wyszło... no właśnie.

 

Po rower jechałem 60km, w sklepie okazało się że jeszcze nie jest gotowy do odebrania. Czekałem chyba godzinę ponieważ polityka gwarancyjna Giant wymaga pierwszego serwisu przy zakupie roweru.

Na pierwszy rzut oka wszystko było super, przejrzałem w sklepie cały rower czy przypadkiem nie jest pęknięty i czy wszystko działa - wydawało się ok.

 

Wróciłem do domu już miałem się szykować na pierwszą jazdę a tu... tylne koło bije 2-3mm na boki i 1-2 góra dół, przednie również bije na boki ok. 1-2mm. Tylny widelec jest poobdzierany, przerzutki regulacji raczej nie widziały.

Na dodatek serwisant w sklepie wpisał zły numer ramy w kartę gwarancyjną (pomylił się w jednej literce).

 

Za miesiąc muszę zgłosić się na drugi obowiązkowy przegląd w autoryzowanym serwisie Gianta którego niestety chyba nie ma w moim mieście i znowu będę musiał jechać do Kielc.

 

Co zrobić w takiej sytuacji? Jechać do Kielc z tym rowerem i wyjaśniać całą sytuację czy może udać się do normalnego serwisu rowerowego i załatwić sprawę samemu ?

 

 

 

Film z "bicia koła"

https://oddshot.tv/s/MZmAZK

 

Obdarcia ramy

 

 

Załączone pliki


  • 0

Reklama

Reklama

#2 marpok

marpok

    Maniak

  • Użytkownik
  • 639 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kielce
  • Imię:Mariusz

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:06

przejrzałem w sklepie cały rower czy przypadkiem nie jest pęknięty i czy wszystko działa - wydawało się ok.

 

To jak Ty ogladales ten rower? Te rysy to nie czasem w transporcie Ci sie zrobily? Jesli chodzi o kolo to spusc powietrze, posmaruj rant opony mydlinami i napompuj, bo byc moze, ze to tylko opona jest zle ulozona na obreczy. 


  • 0

#3 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:12

Śmieszna sytuacja, tylny widelec był owinięty papierem z folią (coś w rodzaju bąbelkowej) mówię sobie super - dbają o rower zabezpieczyli żeby nic się nie stało. W domu zdejmuje te folie a tu taka niespodzianka.

 

Co do koła to wątpię że to tylko opona, klocki hamulcowe również uderzają o tarcze.


Użytkownik Kamyk14 edytował ten post 09 kwiecień 2017 - 13:13

  • 0

#4 tobo

tobo

    Stary wyjadacz

  • Elita
  • 18993 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Tomek
Garaż Rower

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:15

Rower miał zdjęte folie zabezpieczające poza tą w miejscu obicia ramy?


  • 0

#5 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:24

Dolny tylny widelec był owiniety w ten papier. Poza tym nie było na nim żadnej folii. Kiedy go odbieralem stał na wystawie a pracownik sklepu przeprowadził go na stanowisko "serwis" i kazał poczekać
  • 0

#6 tobo

tobo

    Stary wyjadacz

  • Elita
  • 18993 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Tomek
Garaż Rower

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:29

To pozostaje ci zgłosić znalezione problemy. Centrowanie kół powinno być ogarnięte bez stękania serwisanta/sprzedawcy. Rzadko koła są centrowane przy sprzedaży, jednak tu - jeśli bicie nie pochodzi od opony - powinno być zrobione przed sprzedażą. Co do zdrapek na ramie - tu już zależy od sensowności podejścia sprzedawcy. Może być problem jeśli jest betonogłowy.


  • 0

Reklama

Reklama

#7 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:33

Otarciami zbytnio się nie przejmuje :) Po kilku wyjazdach w las pewnie pojawi się ich więcej. Zależy mi na tym by rower był w 100% sprawny. Właśnie skontakowalem się ze sklepem w moim miescie, okazało się ze są partnerem Gianta. Jutro się wybiorę.
  • 0

#8 tobo

tobo

    Stary wyjadacz

  • Elita
  • 18993 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię:Tomek
Garaż Rower

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:40

Oczywiście można się nie przejmować obdarciami jednak kupiłeś rower NOWY i WOLNY OD WAD. Zazwyczaj na takie niedoróbki dostaje się rabat jako produkt niepełnowartościowy. Jeśli uszczerbek był ukryty pod zabezpieczeniem które było tylko w tym miejscu to można pomyśleć że sprzedawca wiedział o problemie, czyli celowo zataił wadę. Roweru się nie eksponuje w stanie półzapakowanym a składacz ma obowiązek rower przygotować do użycia.


  • 0

#9 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 13:47

Na rower dostałem 500zł rabatu ze względu na problem z poprzednim zamówieniem. Możliwe że dali mi specjalnie właśnie ten obdarty egzemplarz...

Tak jak mówiłem jutro wybiorę się do tego autoryzowanego serwisu Gianta i omówię całą sprawę.
  • 0

#10 MarcinGoluch

MarcinGoluch

    Master

  • Użytkownik
  • 2833 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Lubin
Garaż Rower

Napisano 09 kwiecień 2017 - 18:48

Hmm koło zakładam, że ma faktycznie krzywo ułożoną oponę.

Oglądałeś "czy nie pęknięty" i nie skusiło Cię żeby ściągnąć papier?

 

Chcesz jechać do Kielc w celu regulacji, centrowania?

 

Giant ma tylko jeden serwis obowiązkowy w celu podtrzymania gwarancji więc albo coś źle zrozumiałeś albo ktoś Cię buja.


  • 0

Wpis sygnatury usunięty przez moderatora


#11 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 kwiecień 2017 - 18:57

Centrowanie zamierzałem zrobić u mnie w mieście, dodatkowo znalazłem jeszcze ten nowo powstały serwis Gianta.

 

Co do tego przeglądu to w książeczce gwarancyjnej mam wpis:

 

"Utrata gwarancji :

-dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant "

 

Więc jak dobrze zrozumiałem jeśli pójdę z rowerem do "p.Kowalskiego" w rowerowym mogę stracić gwarancję, ale czy centrowanie koła można zaliczyć jako naprawę ?


  • 0

#12 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 kwiecień 2017 - 15:46

Byłem w serwisie, tylne koło jednak do centrowania natomiast w przednim rzeczywiście była to wina źle założonej opony.

 

Niestety po konsultacji serwisanta z przedstawicielem Gianta okazało się że takie naprawy nie podlegają gwarancji i o darmową naprawę musiałbym ubiegać się w intersporcie w Kielcach.

 

Bilet na pociąg/paliwo = koszt naprawy u mnie w serwisie, więc zdecydowałem się na centrowanie u mnie w mieście. Serwis nowo powstały, jak dzisiaj ich odwiedziłem jeszcze się rozpakowywali, ale ekipa jak najbardziej w porządku, chyba będę do nich częściej zaglądał :)

 

 


  • 0

Reklama

Reklama

#13 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 11 kwiecień 2017 - 15:16

ŚMIECH NA SALI

 

Dzisiaj miałem odebrać rower jak się okazało były to tylko źle układające się opony... ale kiedy przyszedłem zobaczyłem 3 gości siedzących nad moimi kołami.

Pytam co się dzieje, jak sie okazało od wczoraj od godziny 10 siedzą nad moimi oponami bo nie da się ich ułożyć równo na feldze. Zostali nawet po godzinach żeby to dokończyć... Wszyscy mówili że pierwszy raz widzą coś takiego.

 

Na spuszczonym powietrzu opona wydaję się leżeć równo, ale kiedy ją napompują znowu schodzi do tego "bijącego" położenia.

Serwisant próbował się przejechać to powiedział że rower aż podskakiwał na prostej drodze.

 

I teraz tak Giant mi tego nie uzna na gwarancje bo koło jak i opona są proste. Serwisant powiedział że rower musiał stać długo ze spuszczonym powietrzem, ale żeby doprowadzić do takiego stopnia to jest to nierealne.

 

Pozostaje mi wymiana "nowych opon na nowe" albo próbować dogadać się ze sklepem który jak dobrze zrozumiałem nie dał mi żadnej gwarancji na rower (z ich strony)

 


  • 0

#14 NeVeS

NeVeS

    Świeżak

  • Nowy użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kraków
Garaż Rower

Napisano 11 kwiecień 2017 - 17:01

Sklep Ci żadnej gwarancji nie musi dawać, sklep Ci sprzedał towar a więc możesz dochodzić swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową skoro na rowerze nie da się jeździć.

 

Gwarancja a uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową - Strona 2 - Gwarancja - Prawa konsumenta - Infor.pl

 

 


  • 0

#15 Looser

Looser

    Maniak

  • Użytkownik
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:D.G.
  • Imię:Adrian

Napisano 11 kwiecień 2017 - 19:25

moze masz uszkodzone wlokna w oponie? to kwalifikuje gume do wymiany.. a jak jest nowa to na koszt producenta/sprzedawcy chyba by wypadalo?

jezeli sie pogorszylo po serwisie to mozliwe ze panowie serwisanci dali ciala przy zdejmowaniu opony? who knows... kiedys po oddaniu kol do centrowania musialem skrecac piaste po sz.p. serwisancie


Użytkownik Looser edytował ten post 11 kwiecień 2017 - 19:29

  • 0

Reklama

Reklama

#16 Kamyk14

Kamyk14

    Świeżak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 11 kwiecień 2017 - 20:02   Najlepsza odpowiedź

Generalnie to na opuszczonej oponie wydaje się ze wszystko jest w porządku dopiero po napompowaniu opona zaczyna się źle układać na feldze.

Na szczęście udało mi się dogadać z przedstawicielem intersportu, przedstawiłem mu wszystkie moje problemy z rowerem tj. Oponu, cieknacy amortyzator i rysy na ramie.

Od jutra ma na mnie czekać nowy rower do odebrania:)
  • 0



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post