Skocz do zawartości

[szosa] Do triatlonu i nie tylko


Hisu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :]

 

Zakładałem już raz na tym forum temat ale trochę czasu minęło a i u mnie się pozmieniało.

 

Pytanie mam o konkretny rower:

http://sklep.airbike.pl/szosowe/4459-rower-haibike-race-830-22b-105-black-red-30805054.html#/34-rozmiar-58

 

Ja - 1,90m, 94kg.

 

Czy powyższy rower jest dobry w podobnej kategorii cenowej (powiedzmy do 4200)? Potrzebuję jednego roweru do zawodów, treningu, i zwykłych przejażdżek wolnym tempem. W mistrzostwo nie celuję, na razie chcę się przekonać czy sprostam Iron Manowi (w perspektywie powiedzmy 2-3 lat). Po prostu niech to będzie warte swoich pieniędzy i nie rozpadnie się jak będę podchodzić do ćwierć-, pół- albo w końcu i Iron mana.

 

Jestem rowerowym nowicjuszem ale sam cel jest zupełnie poważny. Po prostu na razie mam na koncie tylko maratony i dopiero chce dodać rower i pływanie :]

Pozdrawiam,

Hisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazja jakaś straszna to nie jest , aczkolwiek obecnie ceny w sezonie są wyższe.  Jeśli pasuje to bierz. Osprzęt jest w porządku , sprawdź kierownicę czy będziesz mógł przykręcić lemondkę i w drogę.

Za 450 PLN mniej  jest Triban 540 który ma trochę lepsze koła w cenie ale te też są znośne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinię.

 

A jeszcze co do tego Tribana 540 - zakładam że mówisz o tym - https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-540-id_8377756.html (dla mnei zdaje się rozmiar XL).

 

 

Osprzęt ten sam, waga 100g większa (czyli dla moich celów żadna różnica), koła mówisz lepsze. Jest coś w czym jest on gorszy, czy po prostu warto wziąć go i zaoszczędzić te 450 pln?

 

Widzę inny mechanizm korbowy i hamulce (FSA Gossamer w Haibike a Shimano i B'TWIN w Tribanie) i inny rozmiar ramy (58 Haibike, 57 Triban). Do tego chyba widelec w Haibike jest carbon a w Tribanie nie.