Skocz do zawartości

[1600-1800zł] Rower MTB + miasto

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Na początek chciał by uzyskać Państwa opinię na temat tego sprzętu. http://allegro.pl/rower-29er-scott-aspect-950-rozm-l-jak-nowy-i6732426392.html#imglayer Ponieważ aukcja za niedługo się kończy.

Głównym jego przeznaczeniem miał by być las i szuter, ale "wycieczki" asfaltem także mam w planach.

Mój wzrost 184 cm

Waga 63/65 kg

Pełna specyfikacja czego poszukuję.

- Rama 19-20 cali

- Materiał wykonania wszystko byle nie stal :D

- Koła 29 cali

- Waga w okolicach 14-15 kg

- Amortyzowany tylko z przodu

- Amortyzator z możliwością regulacji naprężenia sprężyny i blokadą skoku. W okolicach 100 mm pracy. (Czy może mi ktoś w prosty sposób objaśnić różnicę między XCR, XCM a XCT?)

- Przełożenia 3x7/3x8/3x9

- Hamulce tarczowe, hydrauliczne (nie znam się na modelach, ale zależy mi by uszczelki nie puściły na mrozie)

Sugestie na co należy zwrócić uwagę mile widziane ;)

Z góry dziękuję za pomoc!

Napisano

Nie ma to jak liczyć na wszą pomoc..., 3 osoby obserwują i od czasu wrzucenia postu 3 licytują. Tylko zapomniałem wam dodać że gościu paragonów nie wystawia (co ma w negatywach uwzględnione) więc nie będzie gwarancji...

Napisano

Witam!

Głównym jego przeznaczeniem miał by być las i szuter, ale "wycieczki" asfaltem także mam w planach.

Z góry dziękuję za pomoc!

No to celujesz nie w ten typ roweru. Raczej za crossem popatrz.

Wysłane z mojego QUANTUM_2_400 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Nie ma to jak liczyć na wszą pomoc..., 3 osoby obserwują i od czasu wrzucenia postu 3 licytują.

Spokojnie, ja nie licytuję "Twojego" roweru. Temat obserwuję z ciekawości. Może to zwykły zbieg okoliczności. 

Pozdrawiam.

Napisano