Skocz do zawartości

[2500] 50/50 Miasto/Las


PaS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!
Po przykrym incydencie kradzieży mojego roweru z piwnicy, przyszedł czas na zakup nowego jednośladu.
zastosowanie to pół na pół wycieczki leśne i poruszanie się po mieście. Mam 179cm wzrostu i około 75 kilo wagi.

Jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt (,a nazwy podzespołów i na co patrzeć to już dla mnie czarna magia)

W tym przedziale cenowym poznajdywałem dotychczas takie modele:
Merida Crossway 40-MD

Merida Big-Nine 40-MD (2016)

Merida Big-Nine 100 (2016)

Revel 29er 2

Kross Level B4 (2016)

Byłem już bliski zdecydowania się na tego Krossa, jednak po znalezieniu wątku o pękających ramach tej marki trochę się przestraszyłem. Nie będę kłamał ,że wizualnie bardzo odpowiadają mi te zielone Meridy, ale wiadomo, nie farbą jeździ rower ;).

Niestety nie jestem w stanie wsiąść na każdy z tych rowerów osobiście, więc zastanawiam się nad kupnem online- Nie wiem jednak na ile ma takie kupowanie w ciemno sens.

No i ostatnie może i głupie wymaganie: ,ale musi dać się do takiego roweru zainstalować błotnik i bagażnik w przyszłości : ). Istnieje możliwość ,że zabiorę go w np. tygodniową wycieczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romet Mustang 1 29" ?

 

Cena, której trzeba szukać, to 2599 zł. Chyba nie ma sobie równych. Amortyzator powietrzny warty 700 zł, kiedy konkurencja oferuje jakieś uginacze za 200 zł. Napęd, kompletna grupa Deore i podstawowe hamulce hydrauliczne Shimano. Musisz jeszcze pewnie doliczyć koszt pompki do amortyzatora, jakieś 100 zł.

 

 

A co do bagażnika to nie mam pojęcia. Z resztą z tego co widzę, to Kross B4 również nie ma mocowań na bagażnik... Wydaje mi się, że w MTB 29" ciężko będzie znaleźć coś sensownego co ma tradycyjne mocowania na bagażnik. Takich rzecz raczej szukać w crossach, ale to jest już inna dyskusja. 29er czy jednak cross...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach