Tur3n Napisano 19 Lutego 2017 Napisano 19 Lutego 2017 Witam, wraz z coraz to lepszymi warunkami za oknem rozglądam się intensywniej za rowerem w granicach 2,5 - 3 tys. zł. Cel: Jestem totalnym amatorem bez formy, mam 185cm wzrostu i 90kg wagi.. z dnia na dzień muszę spoglądać na swoją oponkę która cały czas rośnie i chciałbym na poważniej podejść do tematu. Rower ma służyć do pokonywania wyłącznie utwardzonych nawierzchni. Będzie sporo leśnych ścieżek, polnych dróżek i asfaltowych dróg, raczej będę omijał dość mocno uczęszczane drogi więc będę ograniczać się do tych dróg które łączą wsie itp. Na samym początku będę pokonywać trasy pewnie rzędu 20/30km. lecz zapędy mam na wyrobienie formy i w późniejszym czasie pokonywanie tym rowerem 100km. Ma mi on pomóc w wyrobieniu formy. Tak jak mówiłem, budżet 2,5-3 tys. max. Drogi utwardzone, sporo pól, lasów. Ma to być zakup na długie lata który pomoże mi wyrobić solidną formę, nie ukrywam, że może i w przyszłości wystartuję w jakichś wyścigach. Na ten moment rozglądałem się za konstrukcjami typu Cross, przełaj (znajomi z pracy polecają) oraz za rodzajem typu gravel.. ale widziałem, że raczej te dwa ostatnie typy rowerów są ogólnie dość drogie w zakupie, a ma być to rower nowy. Zakup przewiduje jakoś w kwietniu/maju w okolicach Poznania lub Nowego Tomyśla. Chciałbym dopasować rower do swoich wymagań najlepiej jak tylko potrafię dlatego proszę Was o pomoc w wybraniu odpowiedniego typu, danego modelu.. a jeżeli znacie naprawdę dobre sklepy rowerowe właśnie w moich okolicach to również tymi informacjami nie pogardzę. Peace !