rObO87 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Ostatnio postanowiłem wymienić mostek. Po zmianie okazało się że ster ma luzy. Próbowałem dokręcać śrube od kapsla na maksa, ale to nic nie dawało (kierownica chodziła bardzo lekko, mimo iż śruba była na maks) Próbowałem także wbić nieco niżej gwiazdkę. Też nic. Luz jest bardzo mały, więc nie wiem czy sobie to odpuścić, bo jazda po szosie raczej nie zniszczy sterów. Chyba że iść do serwisu. Co radzicie? Naturalnie wyszytałem wszystkie wątki z forum na temat sterów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neo6 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 to banalne, ale moze masz rure minimalnie za dluga i wychodzi delikatnie powyzej mostka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Rura była za długa, więc dałem podkładkę i krawędź rury jest jakieś 3 mm poniżej krawędzi nakładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chomik XC Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 zobacz ile sie grzybek chowa do tej podkladki, przy sciskaniu wszystkiego srubka te 3mm to moze byc jednak za malo pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Pomogła dodatkowa podkładka. Jest to gruby, gumowy pierśnień, chyba to nie będzie przeszkadzać? Zawsze to mniej gram i większa amortyzacja :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.