Skocz do zawartości

[Napęd] - Zmiana na slx

AsetoPL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam cały zestaw shimano acera I chce zmieniać na slx. Czy mogę zostawić przednią korbe (3x9) ze starego zestawu?

I jaki model slx wybrać, ponieważ nie znam się za bardzo na tym i nie wiem jakie modele wybrac i czy będą kompatybilne.

Z góry dzięki wielkie :)

Napisano

Zależy od budżetu , możesz brać starszego M675 na 10s lub M7000 na 11s , ale kompletowanie wszystkiego od jednej grupy nie ma większego sensu . Zostawianie starej korby (pewnie jeszcze na kwadrat) to też nie najlepszy pomysł. Musisz też zdecydować czy naprzód chcesz 3x czy 2x. Do jakiego roweru chcesz to upchać ?

Napisano

Pakowanie 1k w napęd do RR520 to marna opcja (budżetowa rama , amor - uginacz) , lepiej go sprzedać ,  dołożyć i kupić coś sensownego.

Napisy na przerzutkach to ostatni wyznacznik dobrego roweru.

Napisano

Kupiłbym, gdyby rowery za 3.5k nie roznily się tylko przerzutkami I armorem. Mam w miarę dobra aluminiowa ramę i chce do niej dokładać części :P

Napisano

Na razie tylko tak jak mówiłem, cały zestaw przerzutek. Za parę miesieciy amorek za rok koła... Rozumiesz, chciał bym tak go stopniowo ulepszac. Takie hobby :)

Napisano

Jak lubi swój rower, to czemu ma go zmienić?

Wybierz 2x10.

Moja propozycja,

Manetki, przerzutki Sram x7 ewntualnie x9. 

Na modzie jednorzędowych napędów, jest wysyp w świetnym stanie przednich przerzutek i lewych manetek na portalach aukcyjnych.

Jeszcze korba deore/slx 2rzędowa. 

Kaseta i łańcuch wg uznania. 

Napisano

Dzięki :)

Bardzo lubię swój rower ale, jak sam pewnie wiesz acera to nie jest najlepsza klasa przerzutekw. moje mają już swoje lata i zaczynają się sypać :/

Jeżdżę 2 razy w tygodniu po małych gorach, trochę zjazdów i cięższych podjazdów typowo pod mtb. Lepiej kupić 2x10 czy 3x10 slx? I jaka piaste do tego, czy mam ja w ogóle wymieniac?

Napisano

Piasty nie musisz wymieniać.

2xx czy 3xx hmmm.