taket Napisano 1 Października 2016 Napisano 1 Października 2016 Witam, zastanawiam się, który model wybrać Giant TCR Advanced 2 https://www.giant-bicycles.com/pl/tcr-advanced-2 czy Trek Emonda ALR 5 http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/%C3%A9monda-alr/%C3%A9monda-alr-5/p/1406000-2016 Nigdy nie jeździłem na rowerze karbonowym, zastanawiam się czy róznica jest aż tak duża. Nigdzie też nie mogłem znależć wagi Gianta TCR Advanced 2, pewnie okolice 8 kg. Bardzo dziękuję za wszystkie rady. Pozdrawiam
Endrju911 Napisano 1 Października 2016 Napisano 1 Października 2016 Tylko te 2 bierzesz pod uwagę? Ja skłaniałbym się ku: http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/roadbike/roadbike-competition/ignite/ignite-ultegra-light/ a jeśli karbon: http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/roadbike/roadbike-training/sage-carbon/sage-carbon-ultegra/ Myślę, że jeśli nie jesteś zawodowcem to wystarczy aluminium, ze względu na to że więcej zniesie. Na karbon trzeba bardzo uważać.
taket Napisano 1 Października 2016 Autor Napisano 1 Października 2016 Tak tylko te dwa biorę pod uwagę, jestem amatorem, rocznie robie ok. 4 tysięcy. A rama karbonowa a aluminiowa ma duże przełożenie na prędkość?
Endrju911 Napisano 1 Października 2016 Napisano 1 Października 2016 Myślę, że nie przynajmniej na poziomie amatorskim. Pooglądaj: Jak dla mnie za dużo wad, za duże ryzyko a korzyść niewielka
1415chris Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Panowie, moze przestancie siac te karbonowe ludowe legendy? Zapnij do takiego mocowania wycieniowana aluminiowa rurke.... Nawet aluminium nie pomoze, jak brak umiejetnosi poslugiwania sie glowa. Co do powyzszego wyboru, oprocz wygladu, wez tez pod uwage, ze sa to rowery o dosc odmiennej geometrii.
GTZaskar1991 Napisano 2 Października 2016 Napisano 2 Października 2016 Węgiel jest bardzo wytrzymały. W modelarstwie samochodowym skali 1:10 płyty podwozia mają 1,6 mm grubości, po jakimś czasie używania płyta ta na końcach jest o prawie połowę chudsza od ocierania o asfalt (podobnie jak łebki śrubek w tym miejscu) i przy kraksie przy prędkościach dochodzących do 70-110 km/h wciąż to nie robi wrażenia na takiej płycie carbonowej. Jak chcesz pancerny rower weglowy to polecam coś z wyższej półki, gdzie rama waży 1000-1200 gram jak to: http://allegro.pl/rower-bmc-teammachine-slr03-ultegra-rozm-54-i6518463189.html#thumb/1
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.