Whit Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Cześć Tak sobie myślę, że z nadmiaru gotówki chętnie coś bym ulepszył w moim rowerze ale nie wiem kompletnie co. Całego napędu nie chcę wymieniać bo rower ma 3 miesiące a ponadto na drugi rok chcę zmienić maszynę (wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia czyt. zaraz będę chciał inny amor itd.) Napęd wygląda tak : PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano Altus PRZERZUTKA TYLNA Shimano Acera M390 MECHANIZM KORBOWY Shimano Acera M391, 44/32/22 zęby KASETA Shimano HG20 11-36 zębów, 9-rzędowa ŁAŃCUCH KMC X9 MANETKI Shimano Acera M390, 9-biegowe Nic górnych lotów tu nie ma ale Jak myślicie w co warto by było zainwestować żeby nie wydawać majątku a odczuć poprawę? Pozdrawiam
turysta Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Podstawowe pytanie. Po co chcesz wymienić coś? Od samego widzi mi się? Bez sensu.
HarveyDent Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Pomijam sens ulepszania sprzętu najniższej klasy skoro za rok wymienisz wszystko, ale jak już to korba ze zintegrowana osią.
Gość Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Jeżeli jesteś zdecydowany że po sezonie wymieniasz rower, to nie ruszaj tak jak mówią przedmówcy. Jeżeli jednak zostaniesz z nim dłużej, to ja bym zaczął od manetek i przerzutek.
Whit Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Chcę wymienić od tak po prostu żeby było chociaż trochę lepiej choć nie narzekam. Myślałem, że może akurat wymienię przerzutke czy manetki i da mi to choć jakaś poprawę. Jeśli teraz chciałbym założyć cały osprzęt Alicjo / deore jaki był by to plus minus koszt? Musiałbym wszystko wymienić czy coś mógł zostawić?
GTZaskar1991 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Może coś co zostanie na dłużej - zaciski Bop (tytanowe ośki), będziesz 80 gram do przodu, znaczy się do tyłu
Whit Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Rower to Trek X Caliber 7 z fajna jak dla mnie geox i z nie najgorszym choć sprężynowym amorem rockshox xc30. Wiec nie jest to też jakiś marketowiec za 900zl gdzie nie opłaca się nic zmieniać.
talento259 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Jak na następny sezon zmieniasz to w aktualnym rowerze wymień sobie linki i pancerze na np Jagwire. Wyreguluj to perfekt a różnica będzie odczuwalna na pewno
Whit Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 No mówię raczej zmieniam zobaczymy jak będzie z kasą Ale jeśli będzie różnica mogę teraz dołożyć coś dokupić do roweru
talento259 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 To zmień kable i na pewno różnica będzie tanim kosztem
Sami12 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Kupuj szlifowane, pokryte teflonem bla bla bla. Chodzi o wspolczynnik tarcia miedzy kablem a pancerzem
Whit Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Napisano 19 Sierpnia 2016 Czy to normalne, że w rowerze 4 miesięcznym po nie dużym przebiegu a jak już to jeździe głównie po asfalcie mam już zdarte lekko niektóre zęby w korbie? I to na największym biegu gdzie to wcale go dużo nie używam? Z tyłu na kasecie też mam ale tylko na jednej zębatce i lekko
Sami12 Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 A czyscisz lancuch / Jak zmieniasz przerzutki ? Na jakim przekosie jezdzisz/
Tatanka Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Zęby w korbie są specjalnie profilowane, w celu płynniejszej zmiany blatów.Może to oto chodzi?Ewentualnie daj foto
Whit Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Napisano 19 Sierpnia 2016 Czyścić ostatnio czyściłem pierwszy raz wcześniej nie czułem potrzeby. Zdjęcia : Najczęściej jeżdżę na 3/8 3/7 lub 2/8
Whit Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Napisano 19 Sierpnia 2016 Niestety mam ciemną piwnicę a telefon nie grzeszy aparatem. To normalne, że jeden ząb jest duży drugi jest wielkości połowy tego dużego, trzeci jest okrągły a czwarty spiczasty?
Marcin86Poznan Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Jakoś łańcuch musi się trzymać i wciągać albo spadać A na największej tarczy nawet nie ma rys.
Whit Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Napisano 19 Sierpnia 2016 Rysy są tzn. pozdzierany lakier Czyli nie martwić się i jeździć? To super
Gość Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Tak ma być, powoduje to gładsze przerzucanie łańcucha, o ile pamiętam to niektóre są nawet krzywe.
Przemek1 Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Po co chcesz coś zmieniać w rowerze , który sprzedajesz... Twój rower stoi na OLX? Jeżeli tak to opłaca Ci cię robić taki ruch za takie pieniądze? Dlaczego go sprzedajesz? - oczywiście jak to jest Twoje ogłoszenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.