StaryRomeciarz Napisano 15 Sierpnia 2016 Napisano 15 Sierpnia 2016 Witam, Na wstępie tego postu Chciałbym zaznaczyć, że Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o rowery. Liczę pomoc z waszej strony. Chciałbym kupić rower na lata taki który będzie mi wiernie służył w każdych warunkach atmosferycznych przez dobrych parę dekad. Dlatego pomyślałem o poważnej inwestycji rower na ramie Stalowej. Naturalnym wyborem wydawał mi się przełaj jednak ze względu na cenę typowy Przełaj nie wchodzi w grę. Głównie jeździć będą po drogach utwardzonych bardzo rzadko wybierać się będą na przykład na lesne ścieżki. Jeden producent oferuje rower który jest w moim zasięgu a mianowicie kona http://www.konaworld.pl/menu,142,honky_tonk. Jest tutaj możliwość wymiany opon na 32c. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Czy w dalszym ciągu jest to rower wszechstronny? Co sądzicie o Materiale ramy Reynolds 520 Butted Cromoly Pytam ponieważ będzie to mój pierwszy tak drogi rower... Jeżeli macie jakieś propozycje rowerów na ramie stalowej to śmiało Z góry dziękuję za aktywność
rambolbambol Napisano 16 Sierpnia 2016 Napisano 16 Sierpnia 2016 A może jakiś retro stalowy przełaj, jesli ma byc budżetowo? Takie coś kupiłem jakiś czas temu. Wart był kazdej złotówki. Dzień w dzień służy mi na dojazdy do pracy i wypady z rodziną w las. http://olx.pl/oferta/rower-centurion-przelaj-cx-cyclocross-shimano-xtr-tiagra-CID767-IDeed69.html Najlepszy rower, jaki kiedykolwiek miałem.